הכוכבים שהחליטו לפתוח ערוץ יוטיוב. צילומים מהיוטיוב

הכוכבים שהחליטו לפתוח ערוץ יוטיוב

אנו חיים בעידן בו כיף לנו לצרוך כמה שיותר תוכן מהכוכבים האהובים עלינו, לכן אין כמו לשמוע על עוד אמן שמצטרף ליוטיוב ובוחר לשתף אותנו בסרטונים מיוחדים. החל מוולוגים דרך אתגרים ועד DIY - אלו כמה מהכוכבים שהחליטו להצטרף לחגיגה ולהפוך לוויראלים

עוד ועוד סלבס מכירים ביתרונותיו של היוטיוב ומצטרפים גם הם אל הפלטפורמה הנגישה.
אתם מכירים אותם מהמסך הגדול בקולנוע, מהטלוויזיה בבית או ממדורי הרכילות, אבל הכוכבים האהובים האלה החליטו לפתוח ערוצי יוטיוב נוצצים, בהם תוכלו להכיר אותם יותר מקרוב. קבלו כמה מהסלבס שעשו זאת בגדול!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:


יעל בר זוהר (זו ארץ)

השחקנית והמנחה האהובה פתחה לפני כארבעה חודשים ערוץ יוטיוב משלה, עליו עבדה במשך תקופה ארוכה. בין הסרטונים בערוץ תוכלו למצוא מתכונים, חשיפת סודות מהעבר, ספיישלים ואתגרים מצחיקים, אותם מעלה באופן קבוע בימי חמישי בשבוע. הרבה סלבס מוכרים כבר הספיקו להתארח אלה בערוץ, ביניהם אור שפיץ, קים אור אזולאי, רן דנקר, ליאל אלי, עומר חזן וכמובן, איך אפשר שלא, בעלה שהוא מגיש ושחקן מצליח - גיא זו-ארץ.

 

בפוסט שהעלתה בעבר לעמוד האינסטגרם שלה, סיפרה בר זוהר שלקח לה זמן להיפתח ולשתף יותר מחייה ומוסיפה כמה היא נרגשת ליצור תוכן שמעניין אותה, ולהכיר יותר מקרוב את הקהל שמלווה אותה כל כך הרבה שנים.

 

מיה דגן

הסרטונים של מאיה וביתה אמליה באינסטגרם זוכים לאלפי צפיות ופירגונים, ובאמת הגיע הזמן שהשתיים יפתחו ערוץ יוטיוב משלהן. אחרי שדגן כבשה את הטיקטוק - היא עברה לטפל ביעד הבא שלה: יוטיוב. הערוץ של מאיה נפתח לפני כשלושה חודשים. יחד עם אמליה הן מעלות מדי שבוע סרטונים מצחיקים, ריקודים וגם מדברות על נושאים חשובים. בנוסף, דגן לפעמים יוצאות ללמוד דברים חדשים כמו איך להפוך לכוכבת שמלוהקת לפסטיגל.

 


קיילי ג'נר

בין אינספור עיסוקיה, קיילי מתפעלת ערוץ יוטיוב מושקע בו היא מעלה תוכן מגוון ומשתפת בדברים שתמיד רצינו לדעת, כמו מה מסתתר בתוך התיק שלה? או איך נראים המשרדים של מותג האיפור שבבעלותה? קיילי מעלה לערוץ וולוגים מהחיים הפרטיים שלה, סרטוני Get Ready With Me, שאלות ותשובות וגם הצצות מאחורי הקלעים של צילומים. גם האחיות ואמא כריס מתארחות אצלה לפעמים בערוץ, אבל מכל הטוב הזה לא יכולנו להישאר אדישים לסרטוני האפייה עם סטורמי הקטנה. יש יותר חמוד מזה?!

 


נואה שנאפ

את התפקיד הגדול שלו עד כה עשה השחקן בסדרה המצליחה של נטפליקס, "Stranger Things", ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לעונה הרביעית. אם גם אתם קצת מתגעגעים לראות את נואה על המסך, אתם יכולים לבקר בערוץ היוטיוב שלו לשם הוא מעלה אתגרים עם חברים, משתף באירועים נוצצים ועונה על שאלות שיעזרו לכם להכיר אותו קצת יותר מקרוב.

 

וויל סמית'

כבר שלוש שנים שהשחקן הגדול מתפעל ערוץ יוטיוב עם מעל לתשעה מיליון רשומים.
וויל מעלה סרטונים מצחיקים, מתנסה בדברים חדשים ומשתף ברגעים מהחיים שלו ושל משפחתו. אחד מהסרטונים שוויל העלה בתקופה האחרונה לערוץ, הוא סרטון בו מעמידים למכירה את הוילה בה צולמה הסדרה - "The Fresh Prince" שהפכה להצלחה גדולה ברחבי העולם ותרמה להכרתו הבינלאומית של וויל, בה היה השחקן הראשי.

 

שי מיטשל

כוכבת "שקרניות קטנות" מעלה תוכן לערוץ היוטיוב שלה כבר מעל לשש שנים. היא לקחה הפסקה של שנה מהערוץ מאחר והפכה לאמא טרייה לאטלס. אבל ממש לאחרונה היא חזרה ובגדול, וכבר הספיקה להעלות לא מעט סרטונים חדשים. שי משתפת הרבה מחייה בערוץ, חופשות מסביב לעולם (כשעוד היה אפשר) ורגעים מיוחדים כמו חוויות מהשטיח האדום ואפילו האודישן שלה ל"שקרניות קטנות"! בין היתר היא מעלה מתכונים, סרטוני איפור והמלצות על מוצרי טיפוח.

 

דווין ג'ונסון ("דה רוק")

אם תהיתם לעצמכם כיצד דה רוק שומר על הגזרה, או איך נראה יום מאחורי הקלעים לסרט בהשתתפותו, הערוץ היוטיוב של השחקן בהחלט יכול לענות לכם על כמה שאלות.
דווין מתפעל ערוץ יוטיוב בו הוא משתף את המעריצים בפרוייקטים עליהם הוא עובד, כמו סרטים חדשים וסדרות טלוויזיה, מעלה זיכרונות מימי צילום ומשתף קטעים מאחורי הקלעים. בנוסף, תוכלו למצוא בערוץ הרבה תוכן על ספורט ואימוני כושר.

תגובות