אולם קולנוע בסלון? זה מה שחשבנו על מקרן הקול SN7Y . באדיבות LG

אולם קולנוע בסלון? זה מה שחשבנו על מקרן הקול SN7Y

בזמן שהצפייה הקולנועית עברה לבתים הפרטיים בשנה האחרונה, הקהל רוצה לקבל את החוויה המושלמת ביותר. האם מצאנו את הפתרון המושלם? • ביקורת

בשנה האחרונה, כשאחד הדברים אשר בולטים בחסרונם בשעות הפנאי שלנו זה בית הקולנוע, נראה שהטלוויזיה בסלון הפכה לדרך האולטימטיבית לצפייה בסרטים. קיבלנו לידינוה את מקרן הקול המסקרן של LG, ה-SN7Y. לאחר שימוש והתנסות איתו, זה מה שחשבנו עליו!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הדגם המדובר מכיל מערכת של שמונה רמקולים 3.1.2 ערוצים וסאב וופר איכותי שכל מה שצריך בשבילו הוא שקע חשמל פשוט, כאשר החיבור בין המקרן לסאב וופר נעשה באופן אלחוטי לגמרי. הסאונד בר מכיל רמקול אחד ראשי בחזיתו, שניים בצדדיו (רמקולי סראונד עם ביצועים מעולים) ועוד זוג רמקולים עגולים קטנים מלמעלה.

חוויית הצפייה שלי עם ה-SN7Y הייתה טובה, ישר עם תחילת השימוש הצלחתי לשים לב להבדל הניכר בין צפייה עם הרמקולים המובנים של הטלוויזיה לבין הצפייה עם מקרן הקול הזה. הסאב וופר משלים את החוויה והופך אותה למושלמת בעזרת באסים איכותיים, צליל עשיר ורחב ונותן תחושה מציאותית, בעיקר ברגעים שבהם הבאסים תופסים חלק ניכר, כמו יריות.

 

© באדיבות LG

 

פיצ'ר מעניין נוסף שמצאנו הוא היכולת להשמיע מוזיקה בעזרת Bluetooth ו-USB, פונקציה זו שימושית ומוסיפה לאווירה אפילו כשמארחים בסלון ומעוניינים לשמוע מוזיקה בקלות ולהנות מאיכות סאונד ברמה גבוהה. יחד עם אפשרויות אלו, אנחנו מקבלים גם מצבי שמיעה מעניינים, שנותנים לנו את האופציה לשלוט בהגדרות הרמקולים, איכות הבס והצליל הכללי בהתאם למה שנרצה לעשות באותו הרגע, אם זה לשמוע מוזיקה או לצפות בסרטים. המכשיר מגיע עם תמיכה ב-Dolby Atmos ו-Dolby Vision, תמיכה ב-4K שמטרתם לתת חוויית שמיעה משולבת עם צפייה באיכות מנצחת וכולל גם תמיכה ב-HDMI ARC, מה שיהפוך את החיבור עם הטלוויזיה למושלם (ועל כך מפורט בהמשך).

התוצאה המרשימה במיוחד שהצלחתי לקבל הייתה בצפייה בתכני Dolby Atmos, התמיכה של המערכת בתכנים אלו מוסיפה המון לחוויית השימוש ולאיכות ומעשירה את הצליל הרחב והעמוק במיוחד שם.

© באדיבות LG

החיבור אל ה-SN7Y מתבצע דרך USB/ Bluetooth 4.0 להשמעת מוזיקה או דרך HDMI לחיבור התקן חיצוני לטלוויזיה, ההתקנה הראשונית פשוטה מאוד ולא מצריכה שום דבר מיוחד. כן אציין שקצת הסתבכתי ליצור את התקשורת הראשונה בין הסאונד-בר לבין הסאב-וופר, אך לאחר כמה דקות של התעסקות עם המוצר מבינים איך זה נעשה ומשם הכל פשוט הרבה יותר.

על החלק העליון של הסאונד-בר נמצאים ארבעה מקשי מגע לתפעול המאפשרים לנו שליטה בווליום (הגברה והנמכה), העברה בין מצבי השמיעה והדלקה וכיבוי של המכשיר, יחד איתו נקבל שלט קטן, פשוט ובקושי שמיש המאפשר שליטה כזו ביחד עם אפשרויות נוספות. חשוב לציין שבחיבור לטלוויזיה (עם HDMI), הצלחתי לשלוט בווליום הסאונד-בר עם השלט של הממיר, ובעת כיבוי והדלקת הטלוויזיה גם המכשיר נכבה ונדלק באופן אוטומטי.

 

© באדיבות LG

 

על הפאנל הקדמי בחזית הסאונד בר נמצא מסך LCD קטן אשר מהווה מעין בקרה. על המסך מוצג הווליום, מוצגת הודעת כיבוי/ הדלקה ואת המצב בו נמצא באותו הרגע. מסך זה עושה עבודה טובה ומקל על חווית השימוש.

© באדיבות LG

המחיר של המערכת (סאונד-בר וסאב-וופר) עומד על כ-1700 ש"ח, מחיר סביר ביחס למתחרים אשר נותן תמורה לא רעה לו. לסיכום, ה-SN7Y מבית LG נותן מענה לכל מי שמכור לצפייה בסרטים בטלוויזיה, מעוניין במערכת עם עיצוב אלגנטי, פשוט, לא מתחכם, עם התקנה פשוטה יחסית וגם לא יקר במיוחד, כן אפשר להסתדר גם בלעדיו אבל החוויה איתו שונה לטובה.

תגובות