הרבה יותר מסתם רמקול: LG משיקה רמקול בלוטוס שנותן פייט למתחרים. באדיבות LG

הרבה יותר מסתם רמקול: LG משיקה רמקול בלוטוס שנותן פייט למתחרים

בים, בבריכה, עם החברים בחצר או סתם בחדר תוך כדי עבודה על שיעורי הבית - מוזיקה יכולה רק לשפר את האווירה. אז מה יכול להיות יותר טוב מרמקול קטן שנכנס לכל תיק עם חיי סוללה מעולים, איכות מטורפת ותאורה ש"רוקדת" בקצב הביט? בדקנו את ה-PL5 בסדרת ה- XBOOM החדשה של LG - זה מה שחשבנו עליו!

תמיד טוב שיש בבית רמקול קטן שיודע להרים ברגעים שצריך. מהרגע ששמעתי על הרמקולים החדשים של חברת LG הסתקרנתי נורא, כי אני לא חושב שיש מישהו שיסרב לקבל מתנה כזו, שגם משווקת כרגע במחיר לא רע בכלל וגם מספקת את כל מה שצריך למסיבה הספונטנית המושלמת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

העיצוב

ה-PL5 מעוצב בצורה מדהימה. הוא נראה מעולה ומרגיש פשוט מצוין, הוא קטן ונייד, לא כבד מדי ומאוד מרשים עם תאורת הלדים בשני צדדיו. בחלקו האחורי תמצאו את חיבורי ה- AUX והטעינה באמצעות כבל type c. בחלקו הקדמי את הרמקול המרכזי ובצדדים קשה לפספס את הבס הכפול והמצוין ברמקול. בחלקו העליון נמצאים כפתורי השליטה: הדלקה/ כיבוי, כפתור החיבור ל-Bluetooth, כפתורי שליטה בווליום, עצירה/ המשך ניגון (או הפעלת העוזרת הקולית בלחיצה ארוכה) וכפתור Sound Boost שמשפר בצורה משמעותית את איכות הסאונד ומרחיב את שדה הקול עם בס עוצמתי ופחות עיוותים בקול (מתאים בעיקר לשימוש בווליום גבוה).

© באדיבות LG

הבס הכפול

אחד היתרונות שמצאתי ב-PL5 לעומת המתחרים באותו המחיר הוא העובדה שאין צורך להגיע לעוצמת ווליום גבוהה בשביל להנות מבס שיהיה נעים לאוזן. ברמקול הזה אנחנו מקבלים בס כפול משני צידי הרמקול הפועלים על ידי לחץ אוויר גבוה.

© באדיבות LG

הסוללה

מאוד חשוב ברמקול נייד, כמו בכל מכשיר נייד, שיוכל להחזיק למשך זמן ארוך. ה-PL5 מצויד בסוללה מצוינת שאמורה לתת עד 18 שעות שמיעה ומספיקה ליום שלם. לאחר שימוש שלי - אוכל לאמת שהסוללה הספיקה לי ליום שלם של שימוש יחסית מלא במשרד. אבל כמו כל מכשיר, גם כאן סביר להניח שעם השימוש חיי הסוללה צפויים להתקצר - מה שאומר שתמיד יהיה כיף לקבל סוללה חזקה יותר...

חיבור לאפליקציית XBOOM

חברת LG פיתחה אפליקציית תמיכה לרמקול, בה ניתן לשלוט בצבע התאורה של הרמקול, לפי הרצון האישי שלכם. החיבור לאפליקציה מתבצע בקלות ובאופן כללי ניתן להרגיש שהאפליקציה רצה בצורה חלקה. חשוב לציין שהרמקול מתפקד בצורה מעולה גם ללא חיבור לאפליקציה.

Wireless Party Link

פיצ'ר נוסף שנוכל למצוא ברמקול הוא האפשרות לחיבור של מספר רמקולים לצורך שמיעה משותפת. בדומה למתחרה של חברת JBL, גם LG מאפשרת לחבר עד 100 רמקולים מאותה המשפחה לסאונד חזק ומאוחד יותר. לא אוכל לתת את חוות דעתי על הפיצ'ר מכיוון שלא היה בידי יותר מרמקול אחד מאותה הסדרה.

© באדיבות LG

יש לכם טלוויזיית LG? כנראה שהרווחתם!

אם יש לכם טלוויזיה תומכת של חברת LG תדעו שאת כל מכשירי סדרת ה-XBOOM תוכלו לחבר בקלות לטלוויזיות של חברת LG לצורך הוספת סטריאו או צליל סראונד אחורי בזמן צפייה בטלוויזיה. גם כאן לא אוכל לתת את חוות דעתי על הפיצ'ר מכיוון שלא הייתה ברשותי טלוויזיה תומכת לצורך הבדיקה.

לסיכום…

אם יש לכם את איזור ה-400 שקלים ואתם מחפשים רמקול נוח, נייד, עם ביצועים טובים ומראה מרשים - כנראה שזה מה שאתם מחפשים. ה- PL5 לגמרי יודע לספק את הסחורה ושיפר גם לי את חיי היומיום בחדר העבודה.

תגיות
תגובות