אתגר טיקטוק לועג לזכייה של לינוי אשרם באולימפיאדה. gettyimges.IL\ Laurence Griffiths, צילומים מטיקטוק

אתגר טיקטוק לועג לזכייה של לינוי אשרם באולימפיאדה

זכייתה של לינוי אשרם במדליית הזהב באולימפיאדה מעסיקה את כוכבי הטיקטוק מרוסיה. אתגר חדש מנסה ללעוג על ביצועיה של אשרם בתרגיל שהביא לה את הניצחון • המדליסט האולימפי פיטר פלצ'יק בתגובה: "שישתו מים קרים, זה עוזר להירגע"

זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו (שבת) עוררה לא מעט תגובות, בעיקר מרוסיה, בטענה שזכייתה של אשרם לא הייתה טהורה אלא היא תוצאה של נסיבות פוליטיות. נטען כי לאשרם היה פקשוש בתרגיל וכי היא קיבלה ניקוד שלא משקף את ביצועיה, לעומת נציגת רוסיה, דינה אברינה בהתעמלות הקרקע, "שהסתפקה" במקום השני. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לצד החיבוק הענק של אשרם בישראל והגאווה המקומית, בסביבתה של אברינה המקום השני נתפס כ'הפסד בזיוני' ולא הוגן. במקום שהסערה תחלוף, מסתבר שהעניין מעסיק גם משתמשי הטיקטוק - שכן אתגר חדש מרוסיה מציף את האפליקציה הפופולרית ובמסגרתו לועגים על התרגיל של הנציגה הישראלית בהתעמלות הקרקע.

© gettyimges.IL\ Laurence Griffiths

במסגרת האתגר משתמשים מרוסיה, ובתוכם כוכבי טיקטוק בעלי מיליוני ומאות אלפי עוקבים, מצלמים את עצמם עושים תרגיל בצורה כושלת, וכמה פריימים לאחר מכן מוצגים שופטים מ"גוט טאלנט" מריעים לכאורה לתרגיל הכושל שהוצג על ידי המשתמש. כל זאת במטרה ללעוג לניצחון הישראלי באולימפיאדה ולהעביר את המסר שישראל לא הייתה צריכה לזכות לאחר ביצוע שכזה. זאת לצד תיאורים לסרטונים וביניהם משפטים כמו: "זה לא הוגן", "אין צדק".

את האתגר הזניק אתמול (ב') כוכב טיקטוק בשם ארטיום ראנף (3.2 מיליון עוקבים) מרוסיה שהתעצבן על אי ניצחון המדינה בענף האולימפי.

 

בין הסרטונים המשתתפים באתגר מוצג גם דו שיח בין זוג על מה שקרה באולימפיאדה: "למה את כל כך עצובה?" שואל הטיקטוקר את בת זוגו, זו עונה: "בגלל שאני פעם ראשונה שרוסיה לא זכתה בהתעמלות קרקע", "תפסיקי עם השטויות שלך!", מפציר בה בן הזוג, "שטויות? אתה לא מבין כמה זה חשוב בשבילי, אני עושה התעמלות קרקע מהילדות". "אוקיי, אז מה בדיוק קרה שם?", תוהה בן הזוג ובתמורה מציגה הטיקטוקרית את האתגר הלעגני על הזכייה כשהיא מבצעת תרגיל כושל.

המדליסט האולימפי, פיטר פלצ'יק שהתחרה גם הוא באולימפיאדת טוקיו הגיב באינסטגרם לאחר פרסום הידיעה: "שישתו מים קרים, זה עוזר להירגע".

 

© אורן אהרוני

 

 

תגובות