עושה היסטוריה? זה מה שחשבנו על ה-Galaxy Z Flip 3 החדש. באדיבות יחסי ציבור, סמסונג

עושה היסטוריה? זה מה שחשבנו על ה-Galaxy Z Flip 3 החדש

האם המכשיר המתקפל החדש של סמסונג יתקבל בהצלחה הפעם? התנסינו ב-Galaxy Z Flip 3 החדש וזה מה שחשבנו עליו • ביקורת

לא מעט זמן עבר מאז שהושק המכשיר המתקפל הראשון של חברת סמסונג, לא מעט השמצות ספגה החברה עליו, מה שהוביל לגרסאות נוספות שעדיין לא הרגישו סופיות במיוחד ומוכנות לכל משתמש, אך הפעם, נראה שסמסונג עושה את זה בגדול ומשיקה את ה Z Flip 3 החדש. אז נכון, אין לו מצלמה מושלמת, מסך מדהים ונתונים מטורפים, אבל לגמרי יש לו את מה שצריך בשביל להיות המכשיר המתקפל הראשון שבאמת מתאים לכולם. זה מה שחשבנו עליו!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בגדול…

המכשיר החדש נראה מצוין ומרגיש מעולה על היד, אין דבר יותר כיף מלקפל אותו, להכניס לכיס ובקושי להרגיש אותו בפנים. הוא מספק פתרון מעולה למי שמחפש מכשיר שיושב בכיס ונכנס לכל תא קטן בקלות ומצד שני מעוניין במסך לא קטן (ואפילו די גדול). צבעו המבריק הופך את גב המכשיר למקום שסופג לא מעט טביעות אצבע שנשארות עליו ולכן מומלץ להכניס אותו ישר לקייס, אלא אם אתם מעוניינים לנקות את גבו עם מטלית יבשה בכל רגע.

בצד המכשיר ניתן למצוא את כפתור ההפעלה (המשולב עם חיישן טביעות אצבע שמספק חוויה לא רעה בכלל), כפתורי השליטה בעוצמת הווליום ובתחתית המכשיר רמקול יחסית פשוט ומחבר טעינה מסוג Type-C.

© באדיבות יחסי ציבור, סמסונג

מנגנון הקיפול:

הייחוד של המכשיר הוא כמובן מנגנון הקיפול שמאפשר להכניס את המכשיר לכיס בגודל הקטן פי שניים מגודלו במצב הפתוח, אך כזכור לנו מהדורות הקודמים למכשירים המתקפלים של החברה, המנגנון שאחראי על ביצוע הקיפול עלול להיות גם מאוד בעייתי ורגיש. ייאמר לזכות המכשיר הזה שמנגנון הקיפול מרגיש חזק, עמיד וניכר שיפור ענק לעומת הדורות הקודמים, אני לא נתקלתי בבעיות איתו. דבר נוסף ומגניב הוא העובדה שניתן לתפוס את המכשיר בכל זווית קיפול שרק תרצו, זה גימיק נחמד, אבל אני לא רואה בזה הרבה יותר מזה (מלבד שיפור קטן בשימוש באפליקציית המצלמה, המאפשרת להשאיר את המסך העליון לצילום ואת המסך התחתון לשליטה באפשרויות הצילום). אוכל לקוות שבהמשך מפתחי האפליקציות יתאימו אפליקציות למצב זה ויוכלו להפוך את הפיצ'ר לשימושי יותר.

© באדיבות יחסי ציבור, סמסונג

המסך החיצוני:

אחד החידושים של ה-Z Flip 3 הוא המסך החיצוני הקטן בגב המכשיר. ממש בצמוד למצלמות ניתן למצוא מסך בגודל 1.9 אינץ', המאפשר תפעול מינימלי במכשיר כאשר הוא נמצא במצב סגור. דרך המסך החיצוני ניתן לקבל וידג'טים של שעון, תאריך, מוזיקה (כולל תמיכה ב-Spotify), הקלטות קוליות, טיימר וצפייה בהודעות. השימוש במסך החיצוני הוא מגניב ויצא לי להשתמש בו לא מעט. זה כיף שזה קיים וניתן רק לקוות שאפליקציות חיצוניות ימשיכו להשתמש בפיצ'ר הזה.

דבר נוסף שמאפשר המסך החיצוני, והוא לדעתי היתרון העיקרי שלו, הוא היכולת להשתמש במצלמות האחוריות בצילום הדומה לסלפי, ניתן לצלם דרך מצלמות אלו במסך החיצוני והאמת שזה עובד לא רע בכלל.

© באדיבות יחסי ציבור, סמסונג

המסך:

המכשיר מצויד במסך לא רע בכלל בגודל 6.7 אינץ' ובקצב רענון של 120 הרץ. המסך מרגיש מעולה ונראה טוב, הצבעים חדים ויפים והאיכות מעולה וחלקה. פס הקיפול לא משפיע על התפעול, אם כי הוא נראה ומורגש. במידה ומסתכלים על המכשיר מהצד ניתן להבחין בו, אך זה לא הרס לי את חווית השימוש במסך וזה משהו שמתרגלים אליו לאחר זמן קצר.

© באדיבות יחסי ציבור, סמסונג

בפנוכו:

הפליפ החדש מכיל בתוכו את מעבד הסנאפדראגון 888, מעבד הדגל של קוואלקום, וזיכרון RAM של 8GB (פרמטר שללא ספק מחליש את המכשיר ולדעתי יכלו סמסונג לשפר עם זיכרון גדול יותר). מבחינת האחסון הפנימי השאירו סמסונג יכולת בחירה בין 128GB ל-256GB. חשוב לציין שזיכרון ה-RAM החלש באמת משבש מעט את ביצועי המכשיר כש"מביאים אותו לקצה", אך אפשר להגיד שהמכשיר יכול לספק את רוב המשתמשים הרגילים.

הסוללה של המכשיר גם לא מושלמת. מדובר בסוללת 3300mAh המספיקה ליום שלם בשימוש בסיסי. נדמה שגם על הסוללה התפשרו סמסונג במעט.

מערך הצילום:

הפליפ החדש מצויד בשתי מצלמות (רחבה ואולטרה-רחבה) 12MP אחוריות, המספקות ביצועים סבירים ולא יותר מזה ומצלמת סלפי 10MP המספקת ביצועים לא רעים ביחס למצלמות סלפי אחרות. כפי שניתן להבין, אם אתם מחפשים מצלמות באיכויות מטורפות עם ביצועים מושלמים, כנראה שהפליפ פחות יתאים לצרכים שלכם, אך הוא בהחלט מספק תמונות באיכות ממוצעת ולא רעה.

© באדיבות יחסי ציבור, סמסונג

לסיכום…

ה-Z Flip 3 החדש מבית סמסונג הוא המכשיר המתקפל הכי טוב שכנראה תמצאו נכון לכרגע, הוא מספק ביצועים סבירים ובסיסיים לצד מנגנון קיפול המייצר טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. יש לו את מה שצריך בשביל להגיע למספר מכירות גבוה (הרבה בזכות מחירו הלא יקר ביחס לדורות הקודמים, שעומד כעת על כ-3600 ש"ח). האם טרנד המכשירים המתקפלים יתפוס וישלוט בתחום הסמארטפונים? את זה רק הזמן יגיד.

 

תגובות