בשורה חדשה? סמסונג משיקים מכשירי גלקסי חדשים. באדיבות סמסונג ישראל

בשורה חדשה? סמסונג משיקים מכשירי גלקסי חדשים

בסמסונג בישרו היום על השקת שני מכשירים חדשים של גלקסי ואף טאבלט עדכני • כל מה שאתם צריכים לדעת

סמסונג חשפה היום (ד׳) את שני מכשירי הדגל החדשים שלה: Galaxy S22 ו- S22+, שנועדו לעורר יצירתיות וביטוי אישי. שני המכשירים מצוידים במצלמות דינמיות עם עיבוד תמונה חכם ומתקדם. לשני המכשירים עיצוב חזק ומובהק, והם עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"מצלמות הטלפון שלנו חוללו מהפך אמיתי בדרך שבה אנחנו יוצרים תוכן, משתפים אותו ומתקשרים בינינו", אמר טיי-מון רו, נשיא חטיבת המובייל ב-Samsung Electronics. "למעשה, אנחנו מבטאים את עצמנו ומתקשרים עם האנשים שחשובים לנו באמצעות תמונות וסרטונים. זאת הסיבה שבמכשירי סדרת S החדשים התמקדנו בפיתוח יכולות צילום פורצות דרך, גם בצילום יום וגם בצילום לילה. יכולות אלה מבוססות על המכשירים עם הביצועים הכי טובים שהיו לנו עד כה".

© באדיבות סמסונג ישראל

רואים גם בלילה

Galaxy S22 ו- S22+ נועדו להביא למשתמשים את הדור הבא של חוויית הצילום, ולאפשר לאנשים להתחבר יחד ולשתף תכנים וחוויות בכל מקום שבו הם נמצאים. יכולות צילום הלילה החדשות והמהפכניות של סדרת Galaxy S22 כוללות את הגדלת החיישן ב-23% וטכנולוגיית Pixel Adaptive – מה שמאפשר כניסת אור בכמות גדולה יותר, חידוד והבלטה של הפרטים ולכידת צבעים שגורמים למצולמים לבלוט גם בחושך.

גם Galaxy S22 וגם S22+מצוידים במצלמה מרכזית חזקה באיכות 50MP, עדשת טלפוטו 10MP ועדשה רחבה במיוחד 12MP – כולן מאפשרות למשתמשים לקבל את התמונות האיכותיות ביותר בכל מצב. תכונת המסגור האוטומטי החדשה שימושית במיוחד בעת צילום סרטונים עם חברים; היא מאפשרת זיהוי ומעקב אחר עד עשרה אנשים ומכוונת אוטומטית את מיקוד המצלמה כך שכולם נראים חדים וברורים. שני המכשירים מבוססים על טכנולוגיית VDIS המתקדמת להפחתת תנודות ורעידות, ומאפשרים צילום חלק וחד גם תוך כדי תנועה.
Galaxy S22 ו- S22+ מצוידים בטכנולוגיית ה-AI (בינה מלאכותית) המתקדמת ביותר של Samsung, שתשדרג את התמונות בצורה משמעותית. עם מפת העומק הסטריאופונית החדשה, המבוססת AI, תוכלו לצלם בקלות תמונות מושלמות במצב דיוקן (פורטרט); המצולמים ייראו טוב מתמיד, בחדות יוצאת דופן וירידה לפרטים הקטנים ביותר הודות לאלגוריתם המתוחכם של הבינה המלאכותית.

סוללה וביצועים

מהעבודה לבית: ב-Galaxy S22 ו-S22+ קיים מעבד ה-4nm, הראשון בסדרת הטלפונים של Galaxy. המעבד החזק הוא הכוח המניע מאחורי יכולות העיבוד, הכוללות גם בינה מלאכותית (AI) וגם למידת מכונה (ML). בנוסף, פיצ'ר ניתוח התנהגות רשת ישפר את ביצועי האפליקציות שלכם באמצעות זיהוי אוטומטי של היישומים הנמצאים בשימוש והפניית מרב כוח העיבוד לשם.

המעבד הסופר-מהיר דורש סוללה שיכולה לעמוד בקצב שלו. Galaxy S22 מצויד בסוללה חזקה, שעובדת כל היום, עם טכנולוגיית טעינה מהירה (25W) שתאפשר לכם לצאת לדרככם כמה שיותר מהר. ל-Galaxy S22+ סוללה חזקה במיוחד המחזיקה מעל יממה בכל טעינה, וטכנולוגיית טעינה מהירה במיוחד בהספק של 45W.

S22
S22 © באדיבות סמסונג ישראל

שני המכשירים מצוידים במסך Dynamic AMOLED 2X אדפטיבי עם קצב ריענון של 120 הרץ, לחוויית צפייה וגיימינג הטובה ביותר. שניהם כוללים טכנולוגיית Vision booster חכמה, שמתאימה את בהירות המסך באופן אוטומטי לתאורה סביבכם ומעצימה את ניגודיות הצבעים כדי לאפשר לכם ליהנות מתצוגה אופטימלית של התוכן. ואם זה לא מספיק, השיפורים בביצועי החומרה הביאו להגברת בהירות המסך: ה-S22 מציע בהירות מרבית של nit 1,300 וה-S22+ מציע שיא של nit 1,750.

העיצוב המדהים הזה נועד לשרוד לאורך זמן: סדרת Galaxy S22 מציעה את המכשירים הניידים העמידים ביותר של Samsung עד כה. Galaxy S22 ו-S22+ הם הדגמים הראשונים בסדרת ה-S שכוללים Armor Aluminum – האלומיניום החזק ביותר בענף.  הטלפונים בסדרת Galaxy S22 הם הראשונים שמגיעים עם זכוכית Corning® Gorilla® Glass Victus®+ החדשה; המכשירים בסדרת S22 מצוידים בזכוכית המגן הקשיחה גם בחזית וגם בגב המכשיר.

s22
s22 © באדיבות סמסונג ישראל


סדרת Galaxy S22 כוללת את המכשירים האקולוגיים והידידותיים ביותר לסביבה של Samsung עד היום, בזכות טכנולוגיות סלולריות חלוציות וגישה תומכת ומכבדת כלפי כדור הארץ. זיהום הפלסטיק יוצר סכנות חמורות ומוחשיות לסביבה שלנו, ובמיוחד פסולת רשתות-דיג הפוגעת בבעלי החיים הימיים ובאוקיינוסים. Samsung עובדת בשיתוף פעולה עם ארגונים מובילים כדי לסייע באיסוף רשתות דיג שננטשו בים ולשלב אותן בחומרי גלם עתירי-ביצועים המשמשים להרכבת הטלפונים של החברה. החומרים האלה, מהם מיוצרת המסגרת של מכשירי Galaxy S22, מכילים 20% פלסטיק ימי ממוחזר מרשתות דיג שהושלכו. סדרת Galaxy S22 מכילה גם חומרי גלם נוספים ממוחזרים ביחידת הרמקול, וכן בחלקים הפנימיים של מקשי ההפעלה ועוצמת הקול.

לצד סדרת S22 החדשה, מציגה Samsung קו חדש של מכשירי טאבלט ושלל תכונות מעודכנות ל- Galaxy Watch4 – כדי לאפשר למשתמשי Galaxy להישאר מחוברים בכל היבט של חייהם. סדרת Galaxy Tab S8, הכוללת את S8, Tab S8+ ו-Tab S8 Ultra, מיועדת לעידן חדש של קישוריות – ואין ספק שמדובר בסדרת הטאבלטים הוורסטילית ביותר של Samsung עד היום. סדרת Galaxy Tab S8 נועדה לתת מענה לצרכים המשתנים-ללא-הרף של מי שעובד, לומד, משחק ויוצר – על הטאבלט.

© באדיבות סמסונג ישראל


צבעים

שני המכשירים יהיו זמינים בצבעים שחור, לבן, ירוק וזהב-ורוד עם 8GB זיכרון RAM ואחסון בנפח 128GB או 256GB.

תגיות
תגובות