מתקרב בצעדי ענק: "Life Is Strange" בטריילר חדש. צילום: צילום מסך מהאתר הרשמי

מתקרב בצעדי ענק: "Life Is Strange" בטריילר חדש

"Life Is Strange" הוא אחד מתוך כמה משחקים שמצפים להם בקוצר רוח בשנה הקרובה, ועם תאריך יציאה קרוב מתמיד, של פחות משבוע, אנחנו נרגשים מיומן המפתחים החדש

הטריילר הרשמי
 

שנת 2015 מסומנת כאחת שכנראה תהיה מאוד חזקה במשחקים, בין אם זה עם COD, באטלפילד החדש ועוד שלל משחקים שיוצאים בתקופה הקרובה, גם משחק ההרפתקאות מבוסס הפרקים של אולפני DONTNOD מבית Square Enix, שייקרא "Life Is Strange", נמצא בדרך אלינו.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

"Life Is Strange" מסומן להיות אחד המשחקים הטובים והמעניינים יותר של השנה הקרובה. כשבראשו מגלמים את מקסין, בוגרת קורס צילום חוזרת לעיר הולדתה ארקדיה ביי, באורגון. שם היא מגלה כי אביה של אחת החברות שלה, קלואי, נפטר בשנה שהיא עזבה ללמוד. משם העניינים מתגלגלים והשתיים מגלות כי מישהי אחרת נחטפה ונעלמה באותה שנה, והן מתחילות לחקור את הנושא.

יומן המפתחים, חלק 1, "התחלה חדשה"
 

המשחק מגיע אלינו עם קונספט שגדל ונהיה יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות: משחקים מבוססי פרקים. כלומר, אחת למספר שבועות-חודשים, יוצא חלק נוסף למשחק וזמין להורדה למי שרכש את המשחק, במקרה הזה כל שישה שבועות. אחרי שהטרנד התחיל באופן רציני עם "The Walking Dead" ו-"The Wolf Among Us" מבית אולפני TellTale, ולאחר מכן עם הגרסא שלהם ל"משחקי הכס". 

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

במהלך המשחק נחשפים בעיקר לכוחות המעניינים של מקסין לשלוט בזמן ולהחזיר אותו אחורה כל רגע נתון, תוך כדי שהיא שומרת את הזכרונות והחפצים שהיא אספה בעתיד לפני כן. עכשיו, עם תאריך יציאה קרוב מתמיד של עוד ארבעה ימים (ה-30 בינואר), מפתחי המשחק משתפים אותנו עכשיו בחלק השני מתוך שלושה של יומן המפתחים, בו הם מסבירים הפעם על עניין אפקט הפרפר, שהוא גם החזון מאחורי החשיבה על המשחק.

יומן המפתחים, חלק 2, "אפקט הפרפר"
 
 
תגיות
תגובות