חמשת משחקי העולם פתוח הכי טובים עד 2015. מהפייסבוק

חמשת משחקי העולם פתוח הכי טובים עד 2015

בכמה שנים האחרונות, סוגת העולם הפתוח התפתחה ברמות מדהימות, והגיע הזמן לבחור את החמישה שאנחנו הכי אוהבים

אז השנה היו המון פיתוחים מטורפים בז'אנר העולם הפתוח: GTA V יצא סופסוף למחשב האישי, the elder scrolls online לקונסולות, וכמובן the witcher. אבל כבר כמה שנים שהז'אנר הזה משגשג, והגיע הזמן לבדוק מי חמשת המנצחים עד עכשיו. בכתבה הזו נתמקד בחופשיות של העולם הפתוח, ופחות בעלילה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

FAR CRY 4

יצא ב: 2014

פאר קריי 4, על כל המרכיבים שלו, הוא המשחק האידיאלי לעולם פתוח. יש בו נופים מגוונים, מיערות וג'ונגלים, חופים ואגמים, עד לקור של הרי ההימלאיה, וכל זה לא מוריד מהרציפות של העלילה שלו. המשחק מורכב, בין היתר, משיטת המגדלים האהובה על יוביסופט: בכל אזור חדש שאתה מגיע אליו יש מגדל שצריך לפס עליו, וחלק נוסף מהמפה נחשף לך, ואיתו עוד משימות. 

 

The Elder Scrolls: Skyrim

יצא ב: 2011

the elder scrolls היא ללא ספק הסדרה הפופולארית ביותר בעולם מבחינת משחקי תפקידים, ומסיבה מוצדקת. יש בה הכל, עולם פתוח שמאפשר לך להיות כל מה שתרצה ולעשות כל מה שתרצה (במסגרת משחק התפקידים כמובן), מודים מכאן ועד להודעה חדשה (המקום היחיד בו ראינו את השור הזועם נלחם נגד רונלד מקדונלד), ולמעשה, פשוט איכות מדהימה, שהפכה אותו עד היום למשחק שעוד מדברים עליו.

 

Grand Theft Auto V

יצא ב:2013/2014/2015

לאחרונה אין רשימת משחקים שהמשחק הזה לא מופיע בה, והסיבה פשוטה: הוא פשוט עד כדי כך טוב! חוץ מאיכות הגרפיקה והעלילה, המשחק מציע גם עולם פתוח מרהיב, עם כל הנופים המוכרים של לוס סנטוס המוכרת והאהובה עלינו עוד מהרבה משחקים קודמים בסדרה, הוא נותן לה גוון שונה ומרהיב, עם כך שלכל מלון דרכים קטן יש עשרות אלפי פרטים קטנים, ועד לכבישים המהירים שנותנים לך נוף של כל חלק קטן בעיר. והאמת? אנחנו פשוט לא יכולים להפסיק לחשוב עליו.

 

Assassin's Creed IV: Black Flag

יצא ב: 2013

זו לא רשימה של משחקי עולם פתוח באמת עד שלא הזכרנו את אססינז קריד. היינו חייבים לבחור רק משחק אחד מתוך כל המיליון שיצאו לסדרה הזו, ובחרנו דווקא בבלאק פלאג. אז מה מייחד אותו? חוץ מהעובדה שאתה משחק פיראט (נו באמת, כאילו שהמשחק הזה לא מספיק מטורף), ויש לך צי שלם של ספינות לרשותך, עכשיו גם מחוץ לערים הרגילות יש לך אוקיינוס שלם לחקור, עם 70+ איים קטנים. לא יודע מה איתכם, אני כבר קונה כרטיס לקריביים.

 

Minecraft

יצא ב:2011

היה לכם ספק באמת? לסגור את הרשימה מגיע מלך משחקי הsandbox העולמי, מיינקראפט. אז מה הסיפור פה? זהו, שאין. כל מטרת המשחק זה להסתובב בחוסר מעש ולבנות דברים. אז מה מיוחד בעצם בעולם הפתוח? אם קודם דיברנו על הגדלים של העולמות הפתוחים, כאן אין גבולות. פיזית. זה עולם אינסופי שאתה יכול לבנות כמה שבא לך בלי לעשות שום דבר אחר. למעשה, המשחק ממש גורם לך לאבד תחושת זמן. ההנאה מובטחת. עכשיו, עומדת להיות גם עלילה למשחק המשוגע.

 
תגובות