Call Of Duty - Black Ops 3: ביקורת משחק. צילום מסך מיוטיוב

Call Of Duty - Black Ops 3: ביקורת משחק

המשחק החדש של COD יצא ולמרות שמשחק מסדרה אחרת יצא באמצע, Advance Warfare, עדיין לא שכחנו מה זה Black Ops. קמפיין וזומבים עם חידושים מעניינים במיוחד

המשחק Black Ops 3 יצא כבר ולמרות ש-Advance Warfare נכנס לנו באמצע, אנחנו זוכרים טוב מאוד את הזומבים של BO ואת כל מה שיש מסביב. אז, מה יש לCOD להציע לנו הפעם?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

הקמפיין

מבלי לפרט את העלילה יותר מדי, בקמפיין הפעם אתם שוב תכנסו ליחידה מובחרת, אתם שוב תבצעו משימות, אתם שוב תגלו ששיקרו לכם ואתם שב תפעלו בשביל לשנות את המצב. אני חייב להודות שדי נמאס כבר מעלילה כל-כך קבועה בלי הרבה טוויטסים וזה לא מעניין לעשות את אותו הסיפור רק עם דמויות שונות ולוקיישנים אחרים לחלוטין.

אם כבר עלה העניין של הלוקיישנים, אני חייב להודות שהמפות השנה הן הרבה יותר רחבות. מקומות מדהימים כמו סינגפור והכל עולה על גרפיקה טובה. מפה חדשה שמתווספת זה ה-Warehouse, שם אתם יכולים "לנוח", לעשות הדמיות שונות ובעצם להתכונן לשלבים הבאים.

 

בנוסף, אתם יכולים לשלוט על הנשקים שלכם בקמפיין ואתם בוחרים, אפילו בשלב עצמו, באיזה נשק תרצו להשתמש. אם זה לא מספיק לכם, החברה מציעה לכם לשחק עם עוד שלושה אנשים את הקמפיין (Co-Op).

זומבים

העלילה גוללת את סיפורם של ארבעה אנשים שרצחו אנשים בקלות מבלי לחשוב על ההשלכות. אותם האנשים נענשים ובעצם מגיעים למצב שזומבים באים לקראתם. ברגע שהם יתקדמו בעולם הם יגיעו למצב של תיקון. אני חייב להודות שהזומבים הפסיקו להפחיד כבר מ-Black Ops 2 כך שכרגע זה די חמוד. אין הרבה מה לספר על המוד הזה, כי הוא רגיל, מוכר אך עם עלילה ודמויות שונות. אני חושב שזה פחות מושך בהשוואה למולטיפלייר ולקמפיין, אבל כל אחד והעדפות שלו.

 

מולטיפייר

במולטיפלייר אתם יכולים לשחק במצבים המוכרים (Team Deathmatch, Capture The Flags וכו') עם אנשים מהרשת, עם חברים שישובים לידכם ועם הרבה בוטים מהמשחק. אז אחרי שסגרתם על איך אתם רוצים לחלק, אתם תגלו את המפות המדהימות שמציעים לכם לשחק בהם ואתם תראו שזה פשוט מעולה. אני יחסית התמכרת למוד הזה וגם אם לא בא להתחבר לרשת ולשחק עם אנשים אחרים, אני פשוט יושב מול 9 בוטים אחרים מהמשחק ומשחק ברמה שבחרתי מראש.

חשוב לציין שהספליט סקרין של המשחק די השתגע אצלי. זאת אומרת שאם עד עכשיו אתם רגילים שהמסך יחולק אנכית ויש מסך אחד שמאל ומסך אחד ימין, הפעם זה חילק את זה אופקית, מסך עליון ומסך תחתון כך שפשוט זה הקטין את כל המשחק וזה היה נראה נורא. בנוסף, המפה Nuktown פשוט מפה נהדרת, קטנה ופשוט כיפית. לבסוף, יש מוד כזה שאפשר לרוץ במין מסלולים וצריך להספיק בזמנים מסויימים את כל הסיבוב.

 

המשחק מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות