הם רק רוצים לרקוד: Just Dance 2016 - "תרופה לכעסים". צילום מסך מיוטיוב

הם רק רוצים לרקוד: Just Dance 2016 - "תרופה לכעסים"

אז ריקוד זה לא בדיוק המומחיות של כולם וזה יכול להשתנות. במשחק הבא לא רק שתרקדו כל-כך הרבה, אלא גם אולי תצליחו ללמוד ריקוד. Just Dance 2016 - ביקורת

תרימו את הידיים גבוה לשמים: לאלו שריקוד זה חלק נכבד מאוד מחייהם, המשחק הזה בדיוק בשבילכם. תכניסו את הדיסק לפלייסטיישן, תלחצו פליי, תוציאו את המכשיר החכם ויאללה מתחילים!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

משחק הריקודים, Just Dance, חוזר אלינו פעם נוספת והפעם עם השירים המעודכנים. בשביל לשחק במשחק, נפתח ונגיד שעליכם לעשות אחת מבין שלוש האפשרויות: הראשונה, להוריד אפליקציה למכשיר החכם שלכם. השנייה, לקנות מיקרופון שישמש אתכם במשחק. השלישית, שיהיה בבעלותכם את המצלמה של סוני. אישית, ניסיתי את המשחק מהמכשיר החכם שלי.

 

אז הפעלתי את האפשרות הראשונה והראשית. זאת אפשרות של פשוט לרקוד עם שיר מיוחד. אחרי שגיליתי שיש המון שירים שלא פתוחים עבורי ושהם "Unlimited" – בחרתי את השיר הראשון שזרם לי, Hey Mama של דיויד גואטה. אני יכול להגיד בלב שלם שזה היה הדבר הכי קשה שהיה עליי לבדוק בחיים. הידיים כאבו לי אחרי כמה פעמים והרגשתי מוזר וחושב כבר על תירוצים אם ההורים שלי ייכנסו לחדר.

אחרי שדיברנו על האפשרות הראשונה, נדבר על המשימות. נותנים לכם רשימה של אנשים ואומרים לכם שעליכם להישאר בשלושה הראשונים. הצלחתם? קיבלתם אווטאר חדש ואתם ממשיכים למשימה הבאה. לא הצלחתם? תחזרו על שלושת השירים שוב, הפעם בשביל לנצח. בנוסף, יש אפשרות של כיסא המלוכה – זאת אומרת שהם רוצים שתהיו מקום ראשון בסוף הסיבוב.

יש עוד אפשרות שאפשר לראות את כל האנשים מכל העולם שמשחקים והסכימו להעלות את הסרטונים שלהם רוקדים. אז כן, בעיקר תראו אנשים שיודעים לרקוד ועושים את זה טוב, אבל מדי פעם תגלו סרטונים ממש משעשעים.

© יוטיוב

למרות שאני לא כל-כך הבנתי איך המשחק יודע שאני מזיז את הרגל או מזיז קצת את הראש (לפי הריקוד), הניקוד היה די טוב ודי ברור. שמתי לב בדיוק אם עשיתי את התנועה נכון או לא. מה שכן אני יכול להגיד על זה בלב שלם שזאת פלטפורמה נהדרת להוציא כעסים ולנקות את הראש טוב טוב. אז כן, אני לא רקדן, אבל זה משחק שאפשר להעביר איתו את הזמן.

המשחק מקבל מאתנו 6 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגיות
תגובות