קצת הגזמת: מתיחה - החבר הכי טוב שלך נרצח!. צילום מסך מיוטיוב

קצת הגזמת: מתיחה - החבר הכי טוב שלך נרצח!

סם פפר, יוטיובר מצליח, פרסם לפני כיומיים מתיחה בה מראה לבחור בן 19, מוות מבוים של חבר מאוד טוב שלו. צפו במתיחה המוגזמת והביקורות המעוצבנות

בשנים האחרונות, המתיחות מציפות את היוטיוב וסוחפות אחריהן המון צופים. המתיחות בדרך כלל משעשעות ובאמת דרך טובה להעביר את הזמן. לפני יומיים, סם פפר, יוטיובר מצליח, פרסם מתיחה שקצת הכעיסה את הצופים וגרמה לביקורות מאוד כועסות. למה? כי הוא באמת עבר את הגבול הפעם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במתיחה של פפר אפשר לראות 2 אנשים, אחד משת"פ של המתיחה והשני, שעליו המתיחה מבוצעת. שניהם יוטיוברים, חברים מאוד טובים. השניים נתקלים למצב שבו הם לבד, המכונית, כחלק מהמתיחה, לא נוסעת, ואז האחד שעליו מבוצעת המתיחה נחטף. אחר כך תוך כדי בכי וצעקות של "אנחנו רק ילדים", ו"הוא כל מה שיש לי" הוא חייב לראות מחזה מאוד לא מומלץ שבו חבר טוב שלו מקבל כדור לראש על ידי טרוריסט ופורץ בבכי. היוטיובר שעליו מבוצעת המתיחה הוא סם גולבך והמשת"פ הוא קולבי ברוק.

התגובות הרעות לא איחרו להגיע וביניהם אפשר למצוא "מי לעזאזל חושב שזה מצחיק?", "אנשים נורמאלים לא עושים את זה לחברים הכי טובים שלהם", "הסרטון הזה מרושע", "אתה מבחיל", "זו בושה לקהילת יוטיוב", "סם פפר הזה צריך ללכת לפסיכיאטר" ועוד. חשוב לציין כי הנמתח, סם גולבך, לקח את כל הסיפור הזה בקלות (כלומר, אחרי הבכי והצרחות), וכתב: "ידעתי שביום מן הימים ימתחו אותי. אחרי שחשבתי על זה וביליתי כמה ימים עם קולבי וסם, אני יכול להגיד בכנות שאיני כועס. אם כבר, כל זה הפך את החברות שלי עם קולבי לטובה יותר. גם אני וסם הפכנו לחברים טובים, וכל זה בגלל החוויה המשוגעת הזו".

הסרטון הגיע כבר למעל ל2 מיליון צפיות. מעל ל270 אלף "דיסלייקים" ורק 25 אלף לייקים ואפילו מספר גולשים פנו ליוטיוב בבקשה להסיר את הסרטון מיוטיוב. אנחנו מקווים שפפר ילמד את הלקח ובהמשך יבדר אותנו במתיחות קצת יותר חינוכיות ומוסריות. צפו במתיחה המלאה:

 
תגובות