Lego Avengers: פוטנציאל עצום עם תחושת החמצה. מתוך האתר הרשמי

Lego Avengers: פוטנציאל עצום עם תחושת החמצה

עוד משחק לגו מגיע אלינו בסערה גדולה והפעם: מארוול שולחים את גיבורי העם הכי טובים שלהם - האוונג'רס. למה כתבנו חושב שיש פה תחושת פספוס עצומה?

מי מאיתנו לא אוהב את הפשטות שיש במשחקי הלגו? בשביל להעביר את הזמן בצורה נעימה, כל מה שצריך זה קונסולה (במקרה שלי זה PS4), עותק של משחק לגו כזה או אחר והרבה זמן לשרוף עליו. האם כך חשבנו גם על המשחק החדש, Lego Avengers?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז קודם כל, העלילה של המשחק בעצם מורכבת. היא לא רק על הסרט האחרון שמוכר לנו, "הנוקמים: עידן האולטרון" אלא ערבוב של הסרט הזה, הסרט הנוסף שיצא בשלהי 2012 וקטעים מהסרטים של ת'ור וקפטן אמריקה. אני חייב להודות שזה ממש מבלבל. אני איבדתי את עצמי ולא הבנתי באיזה קטע אני נמצא ומתי מגיע הקטע כבר שת'ור מחליט לצאת למסע חיפוש עצמי (ראו ערך - הנוקמים: עידן האולטרון).

© מתוך האתר הרשמי

אחרי שהצלחתי להתגבר על הבלבול שנעשה בעלילה, הגעתי למשחק עצמו. אז כמו בכל משחק של לגו, אתם בטוח מכירים את כל החידות ואת כל המשחקים הקטנים האלו שמכניסים. הפעם, אתם תפגשו עם לחיצות מרובות על המסך לפי סדר מסוים, עם משחק הזיכרון ועם עוד כמה משחקים קטנים. בהתחלה, זה ממש חמוד וכיף, אבל לאחר הרבה פעמים זה כבר נמאס ומרוח.

אחד הדברים שאני ממש אהבתי במשחק הזה, זאת העובדה שמנהטן היא מפה פתוחה שאפשר לעשות שם כל-כך הרבה משימות ומשחקים. אם לפתע יש לכם רצון להתחיל מירוץ ולהספיק בזמן מסוים, יש לכם את האפשרות שם.

© מתוך האתר הרשמי

חשוב לציין כי במשחקיות יש גם ניסיון לחדש, אבל הכוונה התפספסה. כמו שאתם יודעים, מדובר על משחק שאנחנו מנסים להביס אויבים, אז במשחק אתם תיפגשו עם המון קומבואים שאפשר לעשות בין הדמויות. בסופו של דבר זה הסתכם בזה שאחד קופץ על השני והודף את האויבים. 

בשורה התחתונה, מדובר על משחק לגו שמצטרף למשחקים שאפשר לקנות בשביל להעביר את הזמן וליהנות גם. למשחק יש פוטנציאל עצום אך תחושת החמצה גדולה תצטרף עם התקדמות העלילה. הסירבול שיש בעלילה ובחלק מהמשחקים הקטנים תגרום לזה שפחות תאהבו את המשחק, אך למי שיש רגשות כלפי מארוול, יצליח למצוא נחמה במשחק. 

© מתוך האתר הרשמי

המשחק מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות