משלוש יוצא אחד - הוא היחיד שנשאר בחיים: For Honor. מתוך הטריילר

משלוש יוצא אחד - הוא היחיד שנשאר בחיים: For Honor

משחק חדש מבית יוביסופט, שעוסק בשלוש תרבויות – ויקינגים, אבירים וסמוראים, קיבל טריילר, צילומי וידאו של משימה ותאריך יציאה. כל הפרטים

כאמור, יוביסופט או-טו-טו משחררת משחק חדש שעוסק במלחמה, שפורצת בין הברברים הנורדים, אבירי ימי הביניים והמשמר היפני. הטריילר מספר, שקטסטרופה הרסנית פגעה בשלושת הקבוצות ושבמשך אלף שנים, הם נאבקו על משאבים וכוח – כל אחד מנסה לערער על האחרים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הטריילר
 

אתם, השחקנים, תצטרכו לקחת חלק ברגעים הקריטיים ביותר של המלחמה, להתמודד עם מניפולציות ובגידה, להשתמש ביכולות שונות ובשכל הישר, כדי להבטיח את ההישרדות של העם שלכם ולהרוס את התכניות של המצביאה צמאת הדם וחסרת הרחמים, אפוליון.

בנוסף, תצטרכו להסתער על מבצרים וטירות, להתעמת עם אויבים חזקים ביותר בקרבות אינטנסיביים ולהפוך לגיבורים, מודל לחיקוי ואגדות. השומר – אביר צעיר, מוכשר ואמיץ מאדמות לגיון הברזל, אבל אחרי שנים רבות ומעייפות של לחימה ממושכת בשביל שום סיבה מוצדקת, השומר מתחיל לנדוד, לחפש מטרה ששווה ליכולותיו וששווה להילחם בעבורה. החיפוש מסתיים ב"אשפלד" (Ashfeld), בין הלוחמים של לגיון האבן השחורה.

צילומי הוידיאו של המשימה
 

הקנסיי (Kensei) – מפקד בשירות הקיסר, עד שההרגל המגונה של אמירת האמת הביא להגלייתו. עם זאת, האמונה העמוקה של הקנסיי והמורל הגבוה, גרמו לו לזכות לזכות בחברים נאמנים רבים, שנלהבים לראות את הכבוד שלו חוזר אליו. החייל – לוחם ויקינגי חסר פחד, אבל מלא זעם, שמאס בלראות את חבריו הוויקינגים שופכים האחד את דם השני. חיילים, כחוק, יכולים להיות צמאי דם (והאחד הזה לא יוצא דופן), אבל הם מלאים בגאווה ואהבה עזה עבור העם שלהם. בין אם על ידי כוח, עורמה או נחישות מוחלטת, הלוחם הפראי הזה מתכוון לאחד את השבטים של הוויקינגים. מי ייתן והאלים ירחמו על מי שיעמוד בדרכם.

את המשחק ניתן יהיה לשחק אונליין, בקו-אופ ובמסך מפוצל. המשחק ישוחרר בתאריך ה-14 בפברואר 2017, לפלייסטיישן 4, אקסבוקס וואן ולמחשב. הגרסה הרגילה וגרסת הדלוקס, שתיהן יוציאו מהארנקים שלכם 60 יורו (בערך 260 ₪), בעוד שגרסת הזהב, תעלה לכם 90 יורו (קצת פחות מ-400 ₪).

חשוב לציין שאלה מחירים של הזמנה מראש בחנות של יוביסופט – הגרסה הרגילה תוסיף לכם תלבושת אחת לכל דמות; גרסת הדלוקס תוסיף לכם קסדה אחת לכל דמות, סמל אקסקלוסיבי, חבילת שדרוגים ואפקט לשימוש במשחק; גרסת הזהב תוסיף לכם גם קסדה לכל דמות, אפקט לשימוש במשחק (שונה מגרסת הדלוקס), חבילת שדרוגים ותוכן נוסף. המחיר הרגיל של שתי הגרסאות הראשונות הוא 70 יורו (בערך 300 ₪), כך שזאת הצעה שאסור לכם לפספס!

הטריילר הקולנועי
 
תגיות
תגובות