משתלט על העולם: הכירו את האפליקציה "פוקימון גו".

משתלט על העולם: הכירו את האפליקציה "פוקימון גו"

כנראה שהפוקימונים לא יעזבו אותנו לעולם, בכל פעם הם צצים בדרך חדשה והפעם באמצעות האפליקציה החדשה "פוקימון גו" שמשגעת את העולם ושברה שיאי הורדות תוך כמה ימים בלבד

משחק הפוקימון גו הוא בעצם משחק וידאו של מציאות רבודה – העתק של המציאות. האפליקציה סורקת את הסביבה בה אתם נמצאים ומשתילה בהם פוקימונים, ברגע שהמכשיר שלכם מתחיל לרעוד ולהשמיע קול עליכם לתפוס את הפוקימונים, בעזרת הפוכדורים שלכם. תמשיכו להתקדם עד שתהיו מאמני פוקימונים מנוסים עם אוסף גדול של פוקימונים!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפליקציה הושקה בשבוע האחרון בשלוש מדינות בלבד וישראל לא ביניהן. בגלל זה אנשים חיפשו מקורות אחרים להוריד את האפליקציה דבר שיצר לחץ גדול על השרתים ומי שהשתמש באפליקציה בוודאי שם לב כי סוללת הסמארטפון מתרוקנת בקצב מהיר. המהירות בה המשחק משתלט על העולם היא גם המהירות בה אנו נתקלים בממים מצחיקים ומשעשעים של מקומות בהם אנשים נתקלו בפוקימונים, אם זה בשירותים או במסעדה או אפילו בטיול עם הכלב.

יש לציין כי האפליקציה לא יצאה בישראל עדיין בעקבות עומסים מאוד גבוהים ומיידיים מדיי על השרתים שלהם. זו הסיבה שהם מפיצים את האפליקציה בהדרגתיות.

עם זאת אנחנו נתקלים גם במקרים רבים של פציעות בהם אנשים מרוכזים במשחק ונתקעים בעצים או נדרסים. רק אתמול בת 19 מארה"ב חיפשה פוקימונים בנהר ומצאה שם גופה. כנראה שנשמע בזמן האחרון הרבה את השם פוקימון גו, גם בדברים חיוביים וגם בשליליים. בסופו של דבר, מצד אחד המשחק מקים אנשים מהבית ומהספה וגורם להם להסתובב ברחובות אבל מצד שני הם מסתובבים עם הראש ברצפה כדי לתפוס את הפוקימון הבא.

משחק ב"פוקימון גו" ©

האפליקציה השטלתה על חייהם של המוני אנשים שמוצאים את עצמם ברחובות שקועים בסמארטפונים בשעות הזויות רק מחפשים את הפוקימונים. אפשר בהחלט להגיד על יוצרי המשחק שהם פיתחו פה משהו גאוני בעקבות התמכרות מאוד גדולה של משתמשים ברחבי כל העולם.

תגיות
תגובות