המהפכה כאן: מה חשבנו על Watch Dogs 2?. צילום מסך מיוטיוב

המהפכה כאן: מה חשבנו על Watch Dogs 2?

אחרי שהמשחק Watch Dog 2 הגיע אל סף דלתנו, ניסינו אותו קצת והגענו לכמה תובנות. מה חשבנו עליו? כל הפרטים

בנובמבר האחרון, שוחרר אחד המשחקים המצופים ביותר של שנת 2016, Watch Dogs 2. כשהטריילר שלו עלה סיפרנו לכם קצת על הגיבור של המשחק, מרקוס הולוואיי, שאתם השחקנים תשחקו מנקודת המבט שלו. מרקוס מחפש להצטרף לקבוצת ההאקרים הידועה לשמצה דדסק (Dedsec) במטרה לגזול מחברת בלום את השליטה שלהם על כל האזרחים באמצעות מעקב, אבטחה ושחיתות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חייו של מרקוס נהרסו, אחרי שתכנת ניבוי הפשע של בלום "קיטלגה" אותו כבעל סיכון גבוה וכעת, הוא מחפש נקמה. יחד עם קבוצה הולכת וגדלה של האקרים, מרקוס זורע כאוס בסן פרנסיסקו, הוא החל בהתעסקות עם כנופיות פשע וכלה בחשיפת שוטרים מושחתים.

אז מה חשבנו על המשחק?

וואטץ' דוגס 2 הוא שיפור ניכר מקודמו. העלילה בו קולחת יותר וקלילה יותר, כמעט כאילו המשחק לא לוקח את עצמו ברצינות. מכל עבר, תמצאו הערה צינית של אחד החברים בדדסק ותיחשפו לצבעוניות המופלאה שנקראת סן פרנסיסקו. אחד התוספים החדשים והטובים של המשחק הם רחפן ומן רובוט על גלגלים, שניהם בשליטתכם המלאה. תוכלו לסרוק את השמיים או לשלוח אותם לבצע עבורכם משימות, מבלי לסכן את מרקוס.

 

מגוון הבגדים שתוכלו לעטות עליכם גדל והתרחב. אם אתם מחפשים סגנון של אופנוען, של האקר פורע חוק או של ג'נטלמן אלגנטי, תמצאו הכל שם. כלי הרכב גם השתדרגו במשחק. אתם תוכלו לנסוע באופנועים, מכוניות, אוטובוסים ואפילו סירות. למרות שאת זה יכולתם לעשות גם במשחק הקודם, השליטה ברכב במשחק הזה קלה יותר. אינסטינקטיבית יותר.

משימות, משימות ועוד משימות

במשחק החדש, התווספו לכם כמה סוגי משימות חדשים, מלבד המשימות המרכזיות של העלילה, כמובן. משימות SF Driver הן משימות שבהן אתם משמשים כנהג מונית לאנשים, ברחבי העיר ומשייטים בה לפי הצורך - מהירות, קפיצה לשמיים או סתם נסיעה נינוחה בפרברים. משימות Online הן משימות שמדי פעם יופיעו לכם אונליין עם שחקנים אחרים. בין אם תצטרכו למצוא את ההאקר שפורץ אליכם או לעצור פושע שרודפת אחריו משטרה, אתם תיהנו מכל רגע. משימות צדדיות הן חלק נורמלי בכמעט כל משחק שיש היום, אבל במשחק הזה יש משהו אחר, המשימות האלה שואבות אתכם פנימה לתוך המשחק, כמו המשימות של העלילה.

© יוטיוב

החלק היחיד שאני רואה בו חיסרון במשחק הוא החלק שבו אני נוסע להנאתי ברכב ובאה מולי משאית/רמפה. הבעיה היא שהכפתור שמשמש להתאמת הרמפה משמש ליציאה מהרכב ואז, אני מוצא את עצמי נמרח על הכביש, בעוד הרכב ממשיך לנסוע בלעדיי, כאילו אומר "אתה לא ראוי!". לסיכום, Watch Dogs 2 הוא משחק מעולה, שמחדש ומשפר את כל מה שקודמיו ניסה לעשות. אין בו שום רגע דל ואתם תיהנו מכל רגע.

המשחק מקבל 9 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות