חלום שמתגשם: לחשי הארי פוטר במציאות מדומה. צילום מסך מפייסבוק

חלום שמתגשם: לחשי הארי פוטר במציאות מדומה

בטח יצא לכל אוהבי הארי פוטר מכם לדמיין את עצמם מכשפים כל מיני חפצים ואנשים. כעת, זה הופך למציאות. העולם של הארי פוטר קרוב אלינו מתמיד באפליקציית מציאות מדומה

המתכנת אסד ג'יי מאליק, מעצב גרפי בן 21 ואמן ידוע באינטרנט, תכנן את העולם המיסטי של הארי פוטר בעקבות ההצלחה של פוקימון Go. באמצעות אמירת לחשים וכשפים ומחוות של הידיים עם שרביט ניתן להרגיש ולהחיות את הסרט מחדש במציאות מדומה. ישנו חיישן של מייקרוסופט בתוך משקפי המציאות המדומה שעוקב אחר תנועות ידיים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מאליק הוסיף לומר כי החיישן אשר עקב אחר תנועות הידיים מסוגל אפילו לעקוב אחר אצבעות, כך שאם יש לך מקל צר אתה עדיין יכול להשתמש בו לפקודות בסיסיות. התוכנה משלבת על הרקע של המשתמש פריטים שגרתיים כמו כיסאות, שעונים וכו'.

נכון לעכשיו ישנן מכשפות ומכשפים שמשתמשים באפליקציה יכולים להשתמש בשלושה לחשים – הראשון הוא לגרום לחפצים לרחף (וינגארדיום לביוסה), השני הוא לגרום לחפצים לבעור באש (אינסנדיו), והאחרון הוא להדוף סוהרנים (אקספקטו פטרונום). מאליק סיפר בעמוד הפייסבוק שלו כי את הקסם של הפטרונום היה הכי קשה לעצב.

מאליק אמר גם שהוא מקווה ליצור עוד עדכונים מעניינים ושניתן לעקוב אחר ההתקדמות של עבודתו בפייסבוק ובנוסף גם ניתן לבקר באתר האינטרנט שלו.

תגובות