שר האופל חוזר: משחק המשך ל-Shadow Of Mordor. צילום מסך מיוטיוב

שר האופל חוזר: משחק המשך ל-Shadow Of Mordor

וורנר ברוס הכריזו באופן רשמי וחד משמעי על משחק המשך ללהיט שסחף גיימרים ברחבי העולם - Shadow of Mordor. מה יהיה בו? כל הפרטים

בשנת 2014, לפני לא כל כך הרבה זמן, יצא לעולם משחק שהביא את העולם המיתולוגי והקסום של ג'ון רונלד רעואל טולקין ז"ל שכתב, בין השאר, את שר הטבעות וההוביט, ששמם יצא לתהילה, לקונסולות ולמחשבים האישיים. המשחק הציע לגיימרים עלילה חדשה שממוקמת בין שתי הטרילוגיות שהוזכרו למעלה והציג מנגנוני משחק חדשים, שבראשם מנגנון הנמסיס, שייצר לכם אויבים אישיים ומיוחדים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק הזה נקרא Middle Earth: Shadow Of Mordor. יותר מכך, החברה ששיחררה את המשחק, וורנר ברוס, הודיעה על משחק המשך בשם Shadow Of War ושיחררה גם טריילר:

טריילר הכרזה - יוטיוב
 

בטריילר, אנו רואים את שובו של סאורון, שר האופל, מנסה לבנות מחדש את הצבא שלו ולהשתלט על הארץ התיכונה. מנגד, אנו רואים את גיבורי המשחק הקודם, טאליון, בן האדם שמת וקולל, וקלברימבור, האלף שאחראי על יצירת טבעות הכוח, שוקדים על יצירת טבעת חדשה. בן האדם והאלף מתכוננים להילחם באש עם אש, בטבעת כוח עם טבעת כוח.

נוכל רק לקוות שהתכנית שהם גיבשו תצליח. מה ששונה במשחק הזה, הוא שהפעם תזכו להילחם בנאזגול, המלכים בני האדם שהושחתו מטבעות הכוח. בנוסף, מנגנון הנמסיס יפותח ויורחב, עד כדי כך, שהסביבה עצמה תושפע מהמשחק שלכם. Shadow Of War ישוחרר ב-22 באוגוסט בצפון אמריקה ו-25 באותו חודש באירופה. נקווה שהמשחק הזה יהיה טוב כמו קודמו בתפקיד, חמדתי.

תגובות