קונסולה חדשה בעיר: מיקרוסופט מציגה את Xbox One X. צילום מסך מיוטיוב

קונסולה חדשה בעיר: מיקרוסופט מציגה את Xbox One X

לוס אנג'לס, תחילת השבוע, Xbox חושפת ליין אפ של 42 משחקים חדשים כולל 22 כותרים עם בלעדיות לקונסולה החדשה. כל הפרטים על הקונסולה החדשה

ביום ראשון האחרון בלוס אנג'לס הרחוקה, הציגה מיקרוסופט קונסולה חדשה, Xbox One X ואיתה רשימת משחקים מגוון במיוחד. החברה הציגה רשימה של 42 משחקים במסיבת העיתונאים וזה כולל בתוכו 22 כותרים בלעדיים מאת יוצרים קטנים וגדולים. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

Xbox One X עוצבה להיות קונסולה מתקדמת לפיתוח והרצת משחקים, כשהיכולת הגרפית זה הפרמטר החשוב ביותר להם. פיל ספנסר, ראש Xbox העולמית, הדגיש שכל משחק ירוץ טוב על פני כל משפחת Xbox One ועל הקונסולה החדשה זה יריץ את אוסף המשחקים הקיים שלך בצורה טובה יותר. כל האבירזרים שיש לכם ל-One ייתמכו באופן מלא בקונסולה החדשה, כך שזה מעולה.

כותרים רבים יקבלו שיפורים לביצועים של 4K אמיתי ויהיו זמינים עם השקת הקונסולה. לדוגמה, זמני הטעינה יהיו מהירים יותר, קצב רענון חלק יותר ועוד. עם 40% יותר עוצמה מכל קונסולה אחרת, חוו איכות גיימינג של 4K אמיתי ביחד עם מסך 4K, כמו למשל טלויזיה הדגל QLED TV של Samsung. הקונסולה תגיע לכל השווקים ב-7 בנובמבר.

© יוטיוב

בנוסף, באירוע הציגו משחקים שונים בקטגוריות שונות. חלק מהמשחקים שהציגו בפרימיירה עולמית: Assassin’s Creed Origins, Dragon Ball FighterZ ו-Life is Strange Before the Storm. חלק מהמשחקים שהציגו באירוע והם אקסקלוסיביים לאקסבוקס: Crackdown 3, Cuphead, Forza Motorsport 7 ו-State of Decay 2. 

תגובות