הנה הם באים: ליין מוצרי הגיימינג החדש של רייזר. צילום: אלון רזניק

הנה הם באים: ליין מוצרי הגיימינג החדש של רייזר

רשת באג משיקה בישראל קולקציית מוצרים חדשה של חברת Razer. אם אתם גיימרים, יוצרי תוכן או חובבי טכנולוגיה, המוצרים האלה כנראה יעניינו אתכם

רשת באג, היבואנית הרשמית של חברת רייזר, הכריזה על סדרת מוצרים חדשה שיראו אור בזמן הקרוב. החל ממקלדות ועכברים עד למצלמות רשת ומיקרופונים. בסדרה החדשה תמצאו גם מוצרים שמותאמים לגיימרים כבדים, וגם לחובבנים, ליוצרי רשת, וחובבי טכנולוגיה. מה שמאחד את הסדרה הוא העיצוב הייחודי של רייזר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מקלדות

HUNTSMAN ו-HUNTSMAN ELITE

המקלדת הראשונה בסדרה המצוידת במתג חדשני אשר מיועד לשיפור חווית המשחק ומהירות התגובה. המקלדת מאפשרת שינויי צבע ומכילה שלושה מקשי מדיה להתאמה אישית. בעת שימוש המקלדת ניתן לשנות גם למצב גיימינג, המיועד למניעת החלונות הקופצים ויציאות פתאומיות של המשחק לשולחן העבודה בזמן משחק. את המקלדת ניתן לרכוש עבור סכום של 569 ש"ח בגרסה הרגילה שלה או עבור סכום של כ-899 ש"ח עבור גרסת ה-ELITE.

 

Ornata Chroma

המקלדת השנייה בליין המקלדות החדש של רייזר היא ה-Ornata Chroma. המקלדת מכילה מקשי Mecha-Membrane המיועדים לפעילות שקטה ומהירה. כמו כן, המקלדת מכילה גם תאורת LED בהתאמה אישית, מנגנון Anti-Ghosting ומשענת יד. מחירה עומד על 399 ש"ח.

עכברים

Basilisk

עכבר המאובזר בחיישן לייזר G5 המיועד לדיוק השימוש בעכבר ובגלגלת. מכיל גם מצמד DPI נשלף על מנת לאפשר שליטה מקסימלית בסיבובים. מחיר העכבר יעמוד על 269 ש"ח.

DEATHADDER ESSENTIAL

נועד לנוחות מרבית ומאפשר שמירה על רמת ביצועים גבוהה לאורך כל שעות המשחק. העכבר מכיל גם חיישן אופטי בעל 6400 DPI (נקודות לאינץ') שמיועד לדיוק הלחיצות ושיפור מהירותן. את העכבר ניתן יהיה לרכוש עבור 219 ש"ח.

 

אוזניות

Electra V2

אוזניות המיועדת להביא חווית שמיעה של 360 מעלות (D8), בעלות עיצוב שמכוון לשיפור חווית המשחק. נוסף לכך, האוזניות מכילות גם משענת ראש ודיבורית אישית ומורכבות ממסגרת אלומיניום קלה ועמידה. האוזניות ימכרו עבור 229 ש"ח בגרסתן הרגילה. גרסת ה-USB תעלה 289 ש"ח.

Electra V2 © צילום: אלון רזניק

KRAKEN MULTI PLATFORM

זוג האוזניות הנוסף שמוצג לנו בליין החדש הן ה-KRAKEN MULTI PLATFOR. אוזניות גיימרים בעלות רמקולים בגודל 50 מ"מ עם צליל בס, מיקרופון נשלף ובקר שליטה. האוזניות הללו הן הדור השלישי בסדרת ה-Kraken של רייזר, סדרה הפונה בעיקר לשימושי הגיימינג. מסגרת האוזניות עשויה מאלומיניום קלה, גמישה ועמידה בעלת ריפוד ראש המיועדת לשימוש ממושך לאורך זמן. מחיר האוזניות יעמוד על 389 ש"ח.

מיקרופון ומצלמה

Seiren X

מיקרופון בעל טכנולוגיה חדשה של בלימת רעידות בזמן ההקלטה. עוצב בשיתוף פעולה עם שדרני מדיה מקצועיים ומאפשר השתקת רעשי רקע לא רצויים על מנת לספק קול חזק ואחיד. ניתן יהיה לרכוש את ה-Seiren X עבור 449 ש"ח.

Seiren X
Seiren X © צילום: אלון רזניק

KIYO RING LIGHT CAMERA

מצלמת רשת עם תאורת טבעת בעוצמות שונות. מסוגלת להזרים 60 פריימים לשנייה באיכות של 720p או 30 פריימים לשנייה באיכות של 1080p. המצלמה כוללת גם מיקרופון מובנה. מחיר המצלמה הוא 449 ש"ח.

כל המוצרים החדשים יועמדו למכירה בסניפי באג, המשווקת הרשמית של רייזר בישראל, ברחבי הארץ.

תגובות