עידן תלם מצלם קליפ וחושף את סודות הגיימרים. צילום: ירון ברנר

עידן תלם מצלם קליפ וחושף את סודות הגיימרים

הצטרפנו אל צילומי הקליפ הראשון של עידן תלם לקראת פסטיבל בראול סטארס וראמבל סטארס ושמענו ממנו ומסאם רויאל על הסודות מאחורי המשחק והגיימינג וגם: עם מי עידן היה יוצא לדו קרב? צפו!

פורטנייט אאוט? פסטיבל שלם שמבוסס כולו על המשחקים המצליחים שכבשו את כולם בתקופה האחרונה - Brawl Stars & Rumble Stars יתקיים בסוף החודש הקרוב. בפסטיבל יככבו לא מעט יוטיוברים שהם גם גיימרים אהובים במיוחד: Festivy, VADIMO, Sam Klovski, Captain Ben, GalCohen, Snowy, משפחת אליהו המשעשעת מהיוטיוב וכמובן עידן תלם, Inde Game שינחה את כל הפסטיבל ואף הקליט שיר וצילם קליפ מיוחד שכולו מוקדש לנושא.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הצטרפנו אל צילומי הקליפ ושמענו ממנו על ההצלחה שלו ברשת, על עולם הגיימינג שהולך וצובר תאוצה ואף שמענו ממנו כמה טיפים למתחילים.

 

הפסטיבל יתקיים ב-24 ביולי בשעה 9 בבוקר, בהיכל שלמה בתל אביב. במהלך הפסטיבל יתקיימו מספר סבבים שבו ישתתפו הגיימרים הכי מוכרים בארץ בטורניר לייב מול הקהל, יחשפו את הסודות הכי שווים לניצחון המשחק החדש עם כל הטקטיקות ואסטרטגיות המשחק, תתקיים פתיחת תיבות ועוד המון הפתעות.

© מאיסה

במרכז הטירוף עומד משחק סלולרי אסטרטגי חינמי מרובה משתתפים – ה- Brawl Stars, מבית היוצר של היסטריית הגיימינג קלאש רויאל, חברת Supercell הפינית. המשחק שבר שיאים, כשחודש לאחר הפצתו גרף המשחק למעלה מ-60 מיליון דולר והוא מככב ברשימת רבי המכר של חנויות האפליקציות. ה- Rumble Stars הוא משחק כדורגל חוויתי שכבש את ילדי ישראל ממש לאחרונה וכבר הפך להיסטריה.

 

תגובות