מבעד לתמונות: הטיפים לאינסטגרם המושלם. צילום: Fotolia

מבעד לתמונות: הטיפים לאינסטגרם המושלם

מאחורי כל עמוד מצליח באינסטגרם, עומדים המון שיקולים, בחירות ודילמות בדבר איך להעשיר את הפיד, איך לגרום לכמה שיותר אנשים לעקוב. ריכזנו לכם את כל הטיפים לפיד מקצועי, איכותי ומקורי

רשתות חברתיות הן חלק גדול ומשמעותי בחיינו. הרשת החברתית הבולטת והשולטת בעיקר זה האינסטגרם. האינסטגרם הוא כיום מקצוע די נפוץ שמכניס הרבה כסף. וגם בעזרת התמונות היפות שלכם אתם נחשפים להרבה אנשים. אך האם תהיתם לעצמכם למה לאושיות הרשת יש להם הרבה לייקים? ואיך כל תמונה שלהם יוצאת כמו בעיתון? אז הנה כנה טיפים שיכולים לעזור לכם לעצב את הפיד שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תאורה

התאורה והאיכות הוא הקלף לתמונה המושלמת. אם תצטלמו כאשר אין מספיק שמש או בזמן מזג אוויר אפרפר האיכות של התמונה לא תצא טוב. גם אם הפנים יצאו טוב, האיכות והתאורה מאוד יכולות להרוס את התמונה בדיוק כפי שהן יכולות לעזור לתמונה.

שעות צילום

לא בכל שעה התמונה עלולה לצאת טוב. התמונות הכי טובות נעות לפני השקיעה כלומר שיא השמש שזה בין השעות 4-5 אחר הצהריים. אפשר לראות את ההבדל המשמעותי בין אם אתם מצטלמים בערב כשחשוך או אחרי השקיעה לבין שיא השמש.

עיצובים

עיצובים ללא ספק מוסיף הרבה לפיד. אם התאורה לא באה לטובתכם פילטרים הם ללא ספק מוסיפים לתמונה. אתם יכולים לגמרי לשחק עם הבהירות ומגוון האופציות השונות. כמובן שלא צריך אפליקציה שעולה כסף ישנן הרבה אפליקציות שמאפשרות לתמונות שלכם להראות מקצועי ואיכותיים למשל VASCO או אפילו הפילטרים שלכם באייפון!

3faec8f4e0930
© צילום מסך מאינסטגרם @_alice__gold_

גיוון

לגוון בתמונות זה דבר חשוב והכרחי. אתם רוצים שהקהל יעד שלכם יכנס לכם לפיד ויאהב את מה שהוא רואה ולא ישתעמם. אם הצטלמתם על רקע ירוק אז התמונה הבאה שלכם לא אמורה להיות על אותו רקע או על אותו סגנון אלא להפך. כאשר אתם יותר מגוונים ככה אתם מושכים את העין של העוקבים. כמו כן בחירת זוויות צילום הוא חלק מגיוון התמונות כלומר זווית מלמטה יכולה להחמיא ולהגביה אתכם או אפילו סלפי יפה שלכם בפיד לגמרי מוסיף.

השראה

אל תתבישו לקחת השראה מאושיות רשות בארץ ובחול. כאשר תתבוננו בתומנות של אחרים אתם תבינו מה הסגנון שלכם ואיך אתם רוצים לבנות את הפיד שלכם. לכן זה ללא ספק יכול להועיל לכם לעיצוב הפיד. למשל תמונות חו"ל להצטלם בסופר, פסי רכבת זה נותן לוק של ח"ול ומתשלב טוב מאוד ברוב הפידים.

תגובות