5 טיפים שכל גיימר מתחיל צריך כדי להפוך למקצוען. באדיבות לנובו

5 טיפים שכל גיימר מתחיל צריך כדי להפוך למקצוען

לקראת אקדמיית הגיימינג (Legion Lenovo), אספנו עבורכם את הטיפים הכי מושלמים שיעזרו לכם להפוך למקצוענים בעולם הגיימינג!

בשיתוף עם Lenovo

רגע לפני שאקדמיית הגיימינג של Legion Lenovo חוזרת זו השנה השנייה (ועם משחק חדש – Valorant), ארגנו לכם טיפים מעולים ומיוחדים מהגיימר גל ברטוב (מ-NOM Gaming) שיעזרו לכם להפוך מגיימרים מתחילים לקצת יותר מקצוענים. אז מה עליכם לעשות? קבלו!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כמו בכל דבר בחיים, ככה גם בגיימינג, ככל שתתרגל יותר ככה תשתפר יותר

התרגול חשוב מאוד כדי למקסם את היכולות, גם המכאניות (כמה טוב ומדויק אתה עושה כל פעולה) וגם המנטליות (לדעת לקרוא מצבים לפני שהם מגיעים ולדעת מה לעשות בכל רגע נתון במשחק). יש שחקנים שהם מוכשרים באופן טבעי במשחקים או שהגיעו למשחק החדש שהם לומדים עם ידע קודם שיכול לשרת אותם, לדוגמא, שחקן שעובר ממשחק יריות אחד לשני יגיע כבר עם היסודות של ה-AIM (היכולת של השחקן לכוון במהירות וביעילות הגבוהות ביותר.) ויהיה לו קל יותר לקלוט את המשחק החדש.

לצפות בחזרה במשחקים של עצמך

בדיוק כמו ששחקני כדורסל וכדורגל יושבים שעות בחדרי ההלבשה ובבית וצופים בשידורים החוזרים של המשחקים שלהם כדי לזהות טעויות שהם עשו או לזהות פעולות טובות יותר שיכלו לעשות ככה גם בגיימינג, הרבה פעמים המוח שלנו מקובע על דבר אחד ואנחנו לא חושבים על אלטרנטיבות שיכלו להיות טובות יותר, צפייה חוזרת במשחק בלי הלחץ של המשחק עצמו תראה לנו אופציות חלופיות וזה כלי מרכזי וחשוב שכל שחקן מקצועי בכל משחק משתמש בו.

© באדיבות לנובו

לצפות במשחקים של השחקנים המקצועיים

כמעט לכל משחק היום יש סצנה תחרותית או שחקנים מובילים שמשתפים את ה-GAMEPLAY שלהם לעשרות אלפיי צופים ביוטיוב או בטוויץ', יש סיבה לכך שכל כך הרבה אנשים צופים בהם, כי הם פשוט הכי טובים! אותם לייב סטרימים יכולים ללמד אותכם המון על המשחק, בין אם זה איך לנקות פינות במשחקי יריות ועד לאיך לבנות התקפה נכונה ב-FIFA. רק שימו לב, יש המון שחקנים מצויינים שהם גם מבדרים וזה מעולה לצפות בהם רק לצורך הנאה אך צפייה ללא מטרת לימוד לא תהיה יעילה כמו צפייה במטרה לשאוב כל פיסת ידע שיש לאותו שחקן להציע.

© adobestock (אילוסטרציה)

תרגול אלמנטים ספציפיים מתוך המשחק

מה שהופך שחקן טוב לשחקן מצויין זה היכולת שלו להיות מעולה בכל האלמנטים של המשחק, כדי להיות טוב בכל האלמנטים השחקנים מתרגלים אלמנטים שבהם הם יודעים שהם חלשים יותר. לדוגמא במשחקי יריות שחקנים שה-AIM שלהם צריך תרגול בנפרד ישחקו שעות במשחקי ה-AIM השונים לדוגמא Kovaak's Aim Trainer,Aimlabs,Osu.
שחקנים שהמובמנט שלהם (שליטה מושלמת בדמות במשחק, כשכל תנועה נכונה ומדוייקת) צריך תרגול ישחקו במפות פארקור (KZ), באניהופ ו-SURF כדי למקסם את היכולת תזוזה שלהם במפה. דוגמא טובה במשחק פיפא זה שחקנים שיושבים שעות על משחקים מול המחשב ומתרגלים כל תרגיל במשחק עד שהם יכולים לעשות אותו באיזה זמן ובאיזו פוזיציה שהם רוצים.

התאמת הגדרות לנוחות השחקן

לכל משחק יש הגדרות שיתאימו לו יותר, כדי למקסם את הפוטנציאל שלך צריך לשחק עם ההגדרות הכי מתאימות לאותו משחק וכמובן לעצמך לדוגמא, משחק כמו VALORANT דורש מהירות עכבר גבוהה יותר מאשר ב-CSGO ככה ששחקנים שמגיעים מ-CSGO יצטרכו להעלות קצת את המהירות עכבר שלהם כדי להתאים את עצמם למשחק.

לשחקנים שמגיעים ללא רקע כלל במשחקים ואין להם את הידע של איזה הגדרה טובה יותר ואיזה פחות אני בדרך כלל ממליץ על להעתיק באופן ראשוני את ההגדרות משחק של אחד משחקני PRO של אותו המשחק ומשם להתאים אותם יותר לעצמך.

© באדיבות לנובו


וכמובן הכי חשוב - לדעת את מגבלות המחשב שלך!

באופן כללי ההמלצה היא משחק על הגדרות נמוכות בכל משחק כדי למקסם את ה-FPS שאתם מקבלים, למי שיש מסכים עם קצב רענון גבוה (144 הרץ ומעלה) צריכים לקבל מינימום 144FPS כדי לנצל את המסך כמו שצריך, שווה תמיד לשחק עם הגדרות הווידאו ולמצוא את מה שהכי מתאים למחשב שלכם.

גל ברטוב © צילום פרטי

אקדמיית הגיימינג של לנובו יוצאת בקרוב לדרך, וגל הוא רק אחד המומחים מ-NOM Gaming שיאמנו את נבחרת האקדמיה.

© באדיבות לנובו
תגובות