סטטיק מצטרף כמשקיע ושגריר של קבוצת גיימינג. Binge Productions

סטטיק מצטרף כמשקיע ושגריר של קבוצת גיימינג

זה חזק! לא סתם תחביב שלו - סטטיק החליט להשקיע בקבוצת גיימינג מובילה, וישמש גם כשגריר המותג • כל הפרטים

עולם הגיימינג הישראלי מקבל היום (רביעי) דחיפה משמעותית עם הצטרפותו של סטטיק כמשקיע וכשגריר מותג (Brand Ambassador), של קבוצת ה-eSports הישראלית פיינסט (Team Finest). סטטיק, אחד מהמוזיקאים המובילים בישראל בשנים האחרונות, הוא חובב גיימינג ידוע. פיינסט, קבוצת ה-eSports המקצוענית הראשונה בישראל, הודיעה על הצטרפותו של הזמר בסרטון רשמי שהופץ ברשתות החברתיות, כנהוג בעולם הגיימינג. על-פי הערכות בענף, סכום ההשקעה נאמד במאות אלפי שקלים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים ומתוקף תפקידו כשגריר מותג של פיינסט, סטטיק ייקח חלק בפעילויות מגוונות מטעם ארגון פיינסט, בין היתר תחרויות ויוזמות תוכן בערוצי מדיה שונים, אירועים, מפגשים ויצירת תוכן מקורי עם שאר חברי הארגון.

© Binge Productions

ארגון פיינסט, שהודיע בחודשים האחרונים על שיתופי פעולה והסכמים מסחריים עם ענקיות האלקטרוניקה לוג׳יטק ואייסר, כמו גם על הקמת קבוצת eSports נשים ראשונה בישראל, ממשיך במגמת ההתרחבות שלו. פיינסט שהוקמה על ידי המנכ״ל רוביק מילקיס ב-2019, נהנית מתמיכתה הכלכלית של קבוצת ההשקעות במדיה רדארזירו (Raderzero), שהשקיעה בפיינסט כשני מיליון ש״ח בשלהי 2020, כמו גם את תמיכתה המקצועית והקשרים הענפים שלה בתעשיית הגיימינג הבינלאומית. לצידו של מילקיס בפיינסט, קבוצת ה-eSports הישראלית היחידה שהתאגדה כחברה בע״מ ופועלת באופן מקצועני מלא, ניצב גם יותם נחשון סמנכ״ל השיווק ומייסד-שותף בקבוצה. 

 

״ארגון פיינסט מתחרה ברמה הגבוהה ביותר בארבעה כותרי משחק שונים. כולנו בפיינסט עובדים ימים כלילות כדי להפוך את האהבה שלנו לגיימינג למקצוע, וחיפשנו דמות שתהווה השראה ותתאים לחזון שלנו, להפיק את המירב מעצמנו ולהמשיך להוביל את סצינת הגיימינג הישראלית להישגים, לכן בחרנו בסטטיק - יוצר, זמר וכותב סופר מוכשר, חלוץ בתחום המוזיקה והכי חשוב, גיימר אמיתי, אחד משלנו״, מסר יותם נחשון, סמנכ״ל שיווק קבוצת פיינסט. ״אנחנו שמחים על הצטרפותו של סטטיק למשפחה שלנו, כמשקיע וכשגריר של הקבוצה, יחד איתו אנו בטוחים ביכולתנו להוביל את קהילת הגיימרים הישראלית לגבהים חדשים. סטטיק הוא שותף אסטרטגי עבורנו, ויהיה חלק בלתי נפרד מהתוכן המועבר לכל אוהדי פיינסט בישראל״. 

לדברי סטטיק: "הגיימינג תופס חלק גדול בעולמי, אני שמח להצטרף לקבוצה האמיתית והיחידה בתחום משחקי המחשב אשר תגדל דור איכותי ויצירתי של צעירים במטרה שיהיו הגרסה הטובה ביותר של עצמם. אני מאמין גדול בקבוצת פיינסט ובעולם הגיימינג, וההחלטה שלי להצטרף נובעת מתוך האמונה הזו".

© Binge Productions

 

 

תגובות