רוצים ליצור אתר מושקע בתוך דקות? Wix ADI. מתוך יוטיוב

רוצים ליצור אתר מושקע בתוך דקות? Wix ADI

חברת Wix משיקה פלטפורמה חדשה של אינטליגנציה מלאכותית בעזרתה יהיה הרבה יותר קל ופשוט ליצור אתרים שנראים טוב ומושקעים. אז מה זה Wix ADI?

תדמיינו שאתם רוצים לפתוח אתר אינטרנט בו תפרסמו את כל העבודות האחרונות שלכם או כל נושא אחר, ובתהליך פתיחת האתר, אתם נתקלים בכל מיני קשיים - כמו תהליך ארוך או לא כל כך ברור ואפילו עיצובים שלא מתאימים לכם. חברת Wix משיקה פלטפורמה חדשה בעזרתה יהיה הרבה יותר קל ליצור אתרים מושקעים. על מה מדובר?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הערב (ג'), חברת WIX משיקה את "Wix ADI - Artificial Design Intelligence" - דרך חדשה ליצור אתרי אינטרנט ברחבי העולם שמותאמים למחשב ולמובייל. טכנולוגיית ה-AI החדשה מאפשרת למשתמשים, באופן אוטומטי, לבנות ולנהל את העסק שלהם אונליין באמצעות יצירת אתר שנראה טוב, מושקע ומותאם אישית. מדובר בפתרון ה-AI הראשון בעולם ליצירת ועיצוב אתרי אינטרנט. Wix ADI פותחה במיוחד כדי להקל על הקשיים העיקריים בבניית אתר אינטרנט – זמן, עיצוב ויצירת תוכן.

תכירו את הפלטפורמה החדשה
 

Wix ADI משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב ויצירת תוכן, ובכך יוצרת אתר אינטרנט מושקע ומותאם אישית שעוצב במיוחד לצרכי המשתמש, בחינם ובאופן מיידי. בהתבסס על מידע שנאסף מחוויה של מעל 86 מיליון משתמשים, Wix הטמיעה את יכולות האינטליגנציה המלאכותית בשילוב עם עיצוב אנושי ובכך, לפי החברה, יצרה אלגוריתם המבטיח שכל עיצוב של אתר אינטרנט יושלם באופן יפייפה.

Wix ADI לומדת על המשתמש ממספר שאלות פשוטות ומשלימה את התוכן ליצירת האתר. מתוך מיליארדי קומבינציות ואפשרויות איכותיות, Wix ADI בוחרת את הקומבנציה שמתאימה לצרכים של כל משתמש. הכלי יכול לפתח אתר אינטרנט שלם עבור המשתמש, או להנחות אותו כיצד לעשות זאת. מרגע שאתר האינטרנט הושלם, למשתמש יש את האפשרות להתאים אישית ובקלות את נושא האתר, לערוך טקסטים, להוסיף תמונות, מקטעים ודפים.

© יוטיוב

לפי החברה, כל אתר הוא ייחודי ויש לו כמה ווריאציות שונות ולכן אין שני אתרים שמעוצבים באופן זהה, ואף יכולה להתאים תמונות, טקסטים ואת פריסת העמודים לפי הקטגוריה העסקית של האתר. בנוסף, Wix ADI מאתרת תוכן מרחבי הרשת ומרשתות החברתיות שהמשתמש בחר להוסיף לאתר. הרעיון ב-Wix ADI הוא Wix ADI מבינה את הקונטסקט ומשנה את העיצוב בדיוק לפי מה שצריך המשתמש.

"Wix ADI היא הפלטפורמה הטכנולוגית הראשונה בעולם המשלבת בין עיצוב אתרים ויצירת תוכן לבין אינטליגנציה מלאכותית, ובכך מאפשרת ליצור אתרי אינטרנט תוך דקות" אמר אבישי אברהמי מנכ"ל ושותף-מייסד של Wix, "יצירה והשלמה של אתר אינטרנט מקצועי ויפה הוא הצעד הראשון ביצירת נוכחות אינטרנטית, ואפילו ש-Wix הפכה את התהליך לפשוט, עדיין קיימים אתגרים. עם Wix ADI, אנחנו פותרים את האתגרים האלה ומאפשרים לעסקים ליצור נוכחות אינטרנטית באמצעות אתר פונקציונלי שנראה יפייפה וזאת, בקלות ובמהירות גדולה מתמיד".  

© יוטיוב

Wix ADI תושק בהדרגה ותהיה זמינה למשתמשים חדשים בחודשים הקרובים.

תגובות