לנובו מציגה: 3 מחשבים ייחודיים חדשים. צילום מסך מיוטיוב

לנובו מציגה: 3 מחשבים ייחודיים חדשים

לנובו ישראל הציגה היום את 3 מחשביה החדשים ומביניהם מחשב המגיע ללא מקלדת שקיבל את התואר המכשיר "2 ב-1" הדק ביותר בעולם. כל הפרטים

אתמול (ג') בשעות הבוקר המאוחרות, הציגה חברת לנובו ישראל את 3 מכשירי המחשבים הניידים החדשים שלה, Yoga Book, Yoga 910, miix 510, כשהמיוחד מבניהם הוא ה-Yoga Book, מחשב נייד ללא מקלדת כלל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המחשב החדש, Yoga Book, קיבל עיצוב מיוחד משלו. הוא הוצג ללא מקלדת וללא מקשים פיזיים ומגיע עם משטח חלק מזכוכית המשמש כמקלדת רק ללא מקשים פיזיים, אלא באופן וירטואלי. בנוסף, המחשב מגיע עם ה- Real Pen, עט המאפשר כתיבה על נייר והעתקתו ישירות אל המכשיר או בעזרת כתיבתו על מסך המחשב עצמו.

המחשב מאפשר בנוסף הפיכתו לטאבלט בעזרת סיבובו ב-360 מעלות. הוא הוכרז כמכשיר ה- "2 ב-1", כלומר, טאבלט ומחשב נייד במכשיר אחד, הדק ביותר עם עובי 9.6 מ"מ. המכשיר מגיע עם מסך 10.1 אינץ' ועם משקל של כ-700 גרם בלבד. הוא מגיע עם 2 גירסאות, גרסת אנדרואיד המגיעה בצבעים זהב ושחור וגרסת Windows בצבע שחור. המכשיר מוצג כעת למכירה במחיר התחלתי של 2,490 ש"ח.

 

המחשב השני שהושק הינו ה- Yoga 910 המגיע עם עובי 14.3 מ"מ ומשקל 1.4 ק״ג ונחשב למחשב נייד הדק בעולם. המחשב מגיע עם מסך בגודל 13.9 אינץ' ועם רזולוציית מסך 4K ו- Full HD. בנוסף, המחשב מגיע עם חיישן טביעות אצבע המאפשר כניסה למחשב עם טביעת אצבע וחיי הסוללה שלו עומדים על כ- 15.5 שעות שימוש. המחשב עולה 6,920 ש"ח ומגיע בצבעי כסף פלטינה, זהב שמפניה ואפור מטאלי וזמין כעת לקניה בארץ.

המחשב השלישי שהושק הוא ה- Miix 510, מחשב המאפשר ניתוק מסכו מהמקלדת והפיכתו לטאבלט ומגיע עם מסך מגע בגודל של 12.2 אינץ' ובמשקל של 880 גרם בלבד. חיי הסוללה שלו עומדים על כ- 7.5 שעות, 5 שעות פחות מ- Yoga 910. המחשב עולה 3,190 ש"ח, מגיע עם עט ומקלדת וניתן לקניה כעת בארץ.

סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל אמרה,"החשיבות של לנובו היא בזיהוי מתמיד של המגמות החדשות בעולם והיא אחת ממובילות השינויים המרכזית בשוק." והוסיפה, "אנחנו שמים דגש על בנייה של מוצרים אחרים המתבססים על צרכי המשתמשים והשינויים המתרחשים בעולם. בלנובו, חשוב לנו לחשוב מחוץ לקופסה ולספק ללקוחותינו מוצר חדשני, אחר וכזה המתאים לעולם המתקדם שבו אנו חיים.״

תגובות