אמבוש על סנאפצ'אט: גם פייסבוק מאמצת את הסטורי. צילום מסך

אמבוש על סנאפצ'אט: גם פייסבוק מאמצת את הסטורי

אחרי שוואטסאפ ואינסטגרם כבר לקחו השראה מהסטורי בסנאפצ'אט הגיע תורה של פייסבוק שמוסיפה את אפשרות "Messenger Day" באפליקציית ההודעות שלה - מסנג'ר

נראה שהחברות המתחרות של סנאפצ'אט לא כל כך מחבבות אותה. לפני כמה שנים סנאפצ'אט יצאה לעולם וכבר הצליחה להשפיע על עלית הרשתות החברתיות. תחילה על אינסטגרם שאימצה את הסטוריז מהסנאפצ'אט, אחר כך וואטסאפ שהציגה לפני כמעט חודש את ה"סטטוס" שמתבסס על אותו עיקרון וכעת גם מסנג'ר, אפליקציית ההודעות של פייסבוק, מציגה את הגרסה שלה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ה"סטורי", למי שלא מכיר, הינו שירות העלאת תמונות וסרטונים עם אפשרות עריכה למשך זמן של 24 שעות החל מההעלאה. זה נועד לתעד את ה"סיפור" של אותו אדם ביום האחרון ולהראות מה הוא עשה ואיפה נוכח. כעת, מסנג'ר, אפליקציית המסרים ששייכת לפייסבוק, מציגה את ה"Messenger Day", השירות שלה שמתבסס על עיקרון הסטורי.

© צילום מסך מיוטיוב

נראה כי סנאפצ'אט מצליחה לשרוד למרות כל החיקויים של המתחרים שרק רוצים להוריד אותה מסדר היום של העולם, אך כעת רק ניתן לזמן לעשות את שלו ולהחליט האם מסנג'ר, וואטסאפ ואינסטגרם, שמיליארדי אנשים משתמשים בהן, יצליחו להוריד את סנאפצ'אט או שהמשתמשים יהיו מסורים לאפליקציה שהביאה את הרעיון לעולם.

תגובות