אל תפלו בפח: מופצת הודעה שקרית על אדידס. צילום: fotolia

אל תפלו בפח: מופצת הודעה שקרית על אדידס

קיבלתם הודעה שאדידס מחלקת 3000 זוגות נעליים? כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם לוחצים. מדובר בתרמית, שמטרתה לגנוב את הפרטים שלכם

שלושה שבועות לאחר שהופצה הודעה באפליקצייה ווטסאפ שלפיה חברת איקאה מחלקת תלושים בחינם, החלו להפיץ הודעה לפיה חברת אדידס מחלקת 3000 זוגות נעליים עם קישור לאתר. הקישור אמנם נראה אמין אך הוא יוביל אתכם לאתר מזויף שמטרתו היא לקחת מכם פרטים אישיים ושתפיצו את ההודעה גם אתם.
 
עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:
ניסוח ההודעה הוא "אדידס מחלקת 3000 זוגות נעליים בחינם כדי לחגוג 93 שנים לחברה. קבלו את הנעליים שלכם בחינם בכתובת הבאה". מיד לאחר הטקסט מופיעה כתובת דפדפן הנראית כמו האתר הרשמי של אדידס, אך הוא יוביל אתכם לכתובת אחרת לגמרי בה תתבקשו לענות על סקר קצר, לשתף עם 20 חברים בווטסאפ ולמלא את הפרטים שלכם כדי שתקבלו זוג נעליים תוך שלושה ימים.
 
 
העמוד הרשמי של אדידס בטוויטר הודיע כי מדובר בתרמית שאינה נכונה ואין לחברת אדידס קשר להודעה הזאת. אנחנו ממליצים תמיד להיזהר מהודעות מסוג שכזה ולעולם לא למסור פרטים באינטרנט אם לא ברור בוודאות שמדובר במקור אמין. צפויות להגיע עוד הודעות מסוג זה בעתיד ולכן יש לשמור על הפרטים שלכם ולמהמנע ממצבים לא נעימים.
 

 

תגובות