אדידס מחלקת נעליים? מדובר בהונאת רשת חדשה. gettyimges.IL\Spencer Platt

אדידס מחלקת נעליים? מדובר בהונאת רשת חדשה

נתקלתם בהודעת ווטסאפ ולפיה אדידס מחלקת 3,000 זוגות נעליים - אל תתפתו! מדובר בהונאת רשת חדשה שעשויה לגנוב מכם פרטים אישיים

החל מהבוקר מופצת הודעת וואטספ שקרית על פעילות של חברת "אדידס" ולפיה בחברה מחלקים 3,000 זוגות נעליים, חולצות ומסיכות בחינם - על ידי לחיצה על לינק מצורף.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מדובר כמובן בהודעה מזוייפת שלא מטעם המותג - הונאת רשת לכל דבר עם מטרות זדוניות. חשוב שלא לשתף פעולה עם פעילויות כאלו שיכולות לגנוב את הפרטים האישיים ופרטי כרטיס אשראי. 

חברת אבטחת המידע ESET מציינת כי: "אמנם הקישור נראה אמין במיוחד, אך כאשר יקליקו עליו הגולשים הם יגיעו לאתר מזויף שמבקש מהם לענות על מספר שאלות שנראות כמו שאלות התאמה והעלאת אמינות הפעילות: 'האם השתמשת בעבר בנעלי אדידס?'. לאחר מכן יתבקשו להפיץ את ההודעה ל-20 אנשים בוואטספ ולאחר שיעשו זאת, יוכלו למלא את הפרטים האישיים לטובת קבלת הפרס. למעשה מי שנופל קורבן, משאיר לתוקפים שמאחורי המזימה את הפרטים האישיים שלו והם יכולים לעשות בהם שימוש למטרות זדוניות. בנוסף, מבדיקה שערכנו עולה כי משהו בעמוד אליו מגיעים אינו תקין, ולא הצלחנו להשאיר פרטים. עם זאת חשוב מאוד להיות מודעים ולא לשתף פעולה עם פעילויות שטוענות כי הן מחלקות לכם בחינם מתנות שוות. בדרך כלל מדובר בהונאה".

גם באדידס ישראל החליטו להגיב לנושא והבהירו כי אין מדובר בפעילות מטעמם והזהירו מפני ההונאה.

 

תגובות