פותח בחלקו בישראל: אינטל מציגה את מעבדי Core i9. צילום: שלמה שהם

פותח בחלקו בישראל: אינטל מציגה את מעבדי Core i9

מעצמת הטכנולוגיה אינטל הציגה היום את הדור הבא של המעבדים למחשבים ניידים. הם בעלי שש ליבות, ואחת הסדרות פותחו כאן בארצנו הקטנה, במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה

הצריכה של בני האדם בטכנולוגיה רק הולכת וגדלה ודורשת יותר מהמחשבים שלהם. לב ליבו של המחשב הוא כמובן המעבד. בתחום המעבדים שולטת בעולם כבר שנים חברת אינטל. היום (ג') אינטל הציגה את הדור השמיני והחדש למעבדים למחשבים ניידים - ה-Core i9. המעבדים מבוססים על תצורת Coffee Lake, כלומר מעבדי 14 ננומטר של אינטל. הם מספקים ביצועים טובים יותר ב-88 אחוזים ממחשב בן שלוש שנים, וביצועים טובים יותר ב-29 אחוזים מהדור הקודם. סדרת ה-H של הדור השמיני פותחה כאן בישראל, במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הכיוון המרכזי אליו פונים המעבדים מהדור הזה הוא גיימרים ויוצרי תוכן. שימוש בטכנולוגיות חדשות כמו צילום ב-360 מעלות, שימוש במציאות מדומה, ועוד סוגי תוכן שבהם יוצרים מכל העולם משתמשים, מצריך מחשבים עם עוצמה מאוד חזקה. מעבדים אלה יאפשרו עבודה עם יותר פריימים לשנייה, ועבודה חלקה יותר עם חומרים באיכות 4K. מאוחר יותר החודש מוצרים בעלי מעבדים מהדור הזה יגיעו לחנויות HP, דל, לנובו, אייסר, ASUS, MSI, סמסונג וג'יגהבייט, אך חנויות נוספות יתווספו בהמשך.

© צילום: שלמה שהם

"נוכח עומסי העבודה התובעניים של גיימרים, שהולכים וגדלים, אינטל פיתחה מעבד נייד עוצמתי, המספק ביצועים גבוהים במיוחד", הסבירה קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל. "מעבד i9 החדש, בשילוב עם זיכרון Intel Optane חדש וקישוריות Wireless-AC 2x2 160 MHz משולבת - המאפשרת מהירויות ג'יגה-בייט ב-Wi-Fi - הופך את המחשבים הניידים למחשבים עם רמות ביצועים אימתניות".

תגובות