QLED 8K: ליין הטלוויזיות של סמסונג לשנת 2019. יח"צ

QLED 8K: ליין הטלוויזיות של סמסונג לשנת 2019

סמסונג מציגה את ליין הטלוויזיות החדש שלה לשנת 2019 שמביא חידוש מרענן לעולם המסכים - רזולוציית 8K. לצד זאת יש בינה מלאכותית וגם מעבד חדש, שמביא בשורה חדשה גם הוא

סמסונג אלקטרוניקס ישראל וחברת סמליין הציגו אמש (ב') בישראל את סדרת הטלוויזיות לשנת 2019 של חברת סמסונג, בטכנולוגיה QLED, ובראשה דגמי 8K שמביאים לראשונה את רזולוציית 8K לישראל. מדובר בכמות של כ-33 מיליון פיקסלים, לעומת כ-8 מיליון פיקסלים ב-4K.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אחד המרכיבים החשובים בטלוויזיות החדשות הוא המעבד החדש - Quantum 8K. הוא ניחן בבינה מלאכותית שמאפשרת לו לעבד את התמונה ולשפר אותה. אכן זוהי שיטה חדשה שטרם קיימת בעולם הטלוויזיות. עד היום לא היה ניתן לשפר איכות תמונה, כיוון שלא ניתן ליצור מידע חדש שהמצלמה לא תיעדה. המעבד עושה זאת באמצעות מאגר פנימי של מיליוני תמונות. הוא משווה את התוכן שהוא מציג עם תמונות מהמאגר שלו ובכך יוצר תמונה בעל פרטים, יותר מהמקור, הכל בלייב בזמן ההזרמה. השיטה הזאת פועלת בכל סוג הזרמה.

© יח"צ

בדגמים החדשים ישנה טכנולוגיה חדשה בשם Direct Full Array. היא יודעת לזהות סצנות (מצבים) שונים שמוצגים כעת בטלוויזיה ולפי זה לכוון את הבהירות של אזורים שונים במסך. הכל במטרה להציג את התמונה בצורה הכי חזקה שיש. לפי סמסונג, הדגמים החדשים בעלי פחות השתקפויות דרך המסך, עם תצוגה מספקת גם בצפייה מזווית. בחלק מהדגמים יש גם אפשרויות כמו "מצב אווירה" שמטמיע את הטלוויזיה בקיר באמצעות הצגת העיצוב שלו גם במסך עצמו, חיבור כל הכבלים לכבל אחד כדי למנוע סיבוכים, בית חכם ועוד.

סמסונג הציגה גם טלוויזיות "THE FRAME", שיכולות לשמש כתמונות בכך שהן מציגות יצירות אמנות. ניתן לקנות להן מסגרות שונות במגוון צבעים (עץ טבעי, עץ אגוז, לבן ושחור), כדי לתת תחושה של תמונה. ישנן יותר מ-1,000 יצירות שתוכלו לבחור מהן, חלקן בתשלום. הטלוויזיה מתאימה את הבהירות שלה לפי התאורה בחדר.

QLED 8K
QLED 8K © יח"צ

דבר נוסף שהוצג הוא התמיכה של טלוויזיות סמסונג באפליקציית אפל TV ו-AirPlay 2. מר Hyung Bin Joo מנכ"ל SAMSUNG ישראל: "סמסונג מחוייבת כלפי הצרכנים שלה, למוצרים בעלי חדשנות פורצת דרך לצד איכות בלתי מתפשרת בכל קטגוריה בה היא פועלת. היום אנו נרגשים להציג את הדור הבא של הטלוויזיות בישראל – QLED 8K". מר קובי בש, מנהל חטיבת Consumer Electronics ב–SAMSUNG ישראל: "ליין הטלוויזיות של סמסונג  QLEDלשנת 2019התרחב וגדל, כאשר בהתאם לדרישת הלקוחות למסכים גדולים עם טכנולוגיה מתקדמת, סמסונג מובילה את התחום ומציגה ליין מסכים רחב ומגוון בגדלים 75", 82" וספינת הדגל – 98" ברזולוציה 8K".

את סדרת מסכי QLED של סמסונג משווקת בישראל חברת סמליין, היבואנית הרשמית. המחירים המומלצים לצרכן לדגמי QLED 8K הם: 65 אינץ' - 17,990 ש"ח, 75 אינץ' - 24,990 ש"ח, 82 אינץ' - 34,990 ש"ח.

© יח"צ
תגובות