צאו לרחובות: משאית פופ אפ של פייסבוק בדרך לאילת. צילום: gettyimges.ILCarl Court

צאו לרחובות: משאית פופ אפ של פייסבוק בדרך לאילת

חברת פייסבוק עושה צעד נוסף במטרה להנגיש את הכלים השונים שבה לציבור. מדובר במשאית פופ-אפ, כלומר כמו דוכן נייד, של פייסבוק שיסתובב בעיר אילת. כל הפרטים

לראשונה בישראל, נציגים של צוות פייסבוק ישראל מגיעים לציבור הרחב. זאת במטרה להסביר להם על מרכז העזרה של פייסבוק ואינסטגרם, ומה השירותים שהוא מציע. כלומר, אילו בעיות ניתן לפתור בקלות דרך מרכז העזרה. בנוסף, אותם נציגים ידברו עם האנשים על פרטיות המשתמשים, דיווחים ועוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הנציגים לא יפתחו סניף או דוכן קבוע של פייסבוק, אלא יגיעו עם משאית פופ-אפ ניידת. דוכן מיוחד ששם תוכלו לדבר עם הנציגים. המשאית תגיע לעיר אילת, לרחבה הסמוכה לקניון מול הים, בערב חג השבועות, ה-7 ביוני, ותהיה פתוחה בשעות 9:00 עד 14:00.

© יוטיוב

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל: "אנחנו מבינים היום שאנחנו צריכים להיות נגישים ושקופים ולאפשר לכל אחת ואחד לשאול שאלות ולקבל גישה למידע וכלים חשובים שיאפשרו להם להבין איך עובדת הפלטפורמה, מה הם הכללים להתנהלות נכונה ובטוחה וכיצד לנהל את החשבון הפרטי שלהם על הצד הטוב ביותר. אנחנו נגיע לאילת בשבועות כדי לפגוש כמה שיותר ישראלים ונופשים בזמן שאנחנו שם״.

תגובות