עכשיו תורי: המשפחה שמאתגרת את עצמה ברשת. צילום: FRESH

עכשיו תורי: המשפחה שמאתגרת את עצמה ברשת

משפחה זה תמיד דבר מצחיק ומשעשע ביוטיוב, אבל האם אתם מכירים גם את המשפחה של רונית וג'ונתן שכבר זוכים למאות אלפי צפיות ברשת? הגיע הזמן להכיר אותם מקרוב ולהתאהב!

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים, והפעם - רונית וג'ונתן.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אנחנו?

"רונית וג'ונתן ליופריו, שחקנים ויוטיוברים, זוג והורים למיה, אלה ובן".

משפט הפתיחה שלנו:

"אין לנו משפט פתיחה קבוע, אנחנו מגוונים כל הזמן אבל אולי נאמץ בהמשך".

איך התחלנו?

"החלום של רונית היה להיות שחקנית, אז הצעתי לה לפתוח ערוץ ביוטיוב שבו אנחנו נכתוב את התכנים, ניצור ונשחק וככה נולד הערוץ שלנו. הערוץ התחיל לפני חמש שנים באנגלית עם שמות בדויים בכלל כי שיחקנו דמויות. אחרי הפסקה של שנתיים כשחזרנו הבנו שמהות הערוץ היא אנחנו והכי נכון לנו לדבר בעברית, שינינו את הערוץ לרונית וג'ונתן ומאז הערוץ עף עם למעלה מ-38 מיליון צפיות בערוץ ובהמשך הבנות שלנו גם הצטרפו ולאחרונה גם בן.

 

מה מיוחד אצלנו בערוץ?

"אנחנו עושים בערוץ בעיקר מערכונים וגם וולוגים ואתגרים. מה שמיוחד במערכונים שלנו זה שאנחנו לוקחים סיטואציות אמיתיות מהחיים וצוחקים על זה בהקצנה כמובן, כך שכל אחד יכול להזדהות ולהתחבר למערכונים שלנו".

האמת מאחורי הסרטונים שלנו ביוטיוב

"בעקרון לפתח מערכון זה תהליך די ארוך וזה לא פשוט במיוחד כשכל שבוע צריך לייצר רעיון חדש. שנינו זורקים רעיונות ונושאים לסרטונים ואז רונית מפתחת את הרעיון וכותבת תסריט, דנים עליו ומשפצרים ואז מצלמים כמה שעות ולפעמים יום מלא ובהמשך ג'ונתן עורך את החומרים. כל סרטון כזה הוא עבודה של שבוע, אנחנו משקיעים את הנשמה בכל סרטון וסיפוק גדול לראות את התוצאה. מבחינתינו זו זכות לעסוק במה שאנחנו אוהבים ולהצחיק אנשים". 

© צילום: FRESH

כוכב הרשת שהכי השפיע עלינו

"כוכבי הרשת הכי משפיעים עלינו זה הילדים שלנו והחיים עצמם שלא מפסיקים לספק לנו חומר משעשע למערכונים".

הכי היינו רוצה לשתף פעולה עם...

"אנחנו בעד שיתופי פעולה ועם כולם! זה תמיד מרענן וכיף להכיר אנשים חדשים וליצור דברים חדשים ומצחיקים. עשינו עם הרבה יוטיוברים כמו סמיון, אור יעקב, עמנואל לוי, פלג סקילס (פלג זיני), לויס פיטנס ועוד".

 

הסרטונים שאנחנו הכי אוהבים לראות

"ביוטיוב, אנחנו הכי אוהבים לראות מערכונים וקטעי סטנד אפ שמצחיקים אותנו - זה מאפשר פשוט לנקות את הראש".

הסרטון שהכי אהבתי לעשות

"שאלה קשה, יש כל כך הרבה! אחד האהובים עלינו הוא 'חוזרים ללימודים - מציאות מול דימיון' שצילמנו עם הבנות והגיע קרוב למיליון צפיות ביוטיוב. הוא היה פשוט קורע!"

 

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת

"היתרון הגדול הוא שהרשת נותנת במה ליוצרים, היום אתה לא חייב לעשות אודישנים או להיעזר בקשרים שאין לך ואם אתה יוצר תוכן טוב ומעלה אותו בהתמדה לרשת, סיכוי גבוה מאוד שתצליח. החסרון הוא שחוץ מהתגובות המפרגנות נתקלים לעיתים גם בתגובות לא חיוביות שכל אחד בקלות יכול לכתוב וצריך לדעת איך להתמודד עם זה".

הכי מאסט בערוץ יוטיוב

"כל תוכן שיעורר רגש אצל הצופים אם זה צחוק, התרגשות, פחד או כל רגש שהוא".

תגובות