הכי מהיר? לוגאן פול מאתגר את היוטיוברים מכל העולם. צילום מסך מיוטיוב

הכי מהיר? לוגאן פול מאתגר את היוטיוברים מכל העולם

מי היוטיובר הכי מהיר בעולם? כוכב הרשת הבינלאומי, לוגאן פול, טוען כי מדובר בעצמו אך קורא לאתגר את כל היוטיוברים מסביב לעולם כדי לבדוק את זה ואף יעניק 100 אלף דולר למי שיעקוף אותו

מי אמר שביוטיוב לא עושים ספורט? כוכב הרשת המצליח והמפורסם בעולם, לוגאן פול, לוקח את הספורט (כמו כל דבר אצלו) צעד אחד קדימה ומאתגר את כל היוטיוברים מסביב לעולם באתגר חדש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

פול טוען כי הוא היוטיובר המהיר ביותר בעולם ומוכן לשים על כך 100 אלף דולר כדי להוכיח שהוא צודק. בסרטון חדש שפרסם אתמול, חשף הכוכב את "משחקי האתגר" - אירוע בינלאומי ענק שמתכנן פול ב-27 ביולי. בסרטון קרא ליוטיוברים מרחבי העולם להירשם כדי להתחרות באירוע ולהוכיח מי יותר מהיר ומי יותר חזק בתחרויות ספורט שונות כמו מירוץ, קפיצה למרחק, משיכה בחבל שיתקיימו באצטדיון הזיכרון "Long Beach, California".

 

פול יוצא פראייר? הרי בטוח מישהו יעקוף אותו, לא? נספר כי גם אם זה אכן יקרה, הסכום אותו ירוויח הזוכה הגדול באתגר ייתרם לצדקה - אך למקום אותו יבחר הזוכה. נספר כי לא מעט ידוענים ואנשי ספורט כבר נענו לאתגר ומוכנים להתייצב באירוע הגדול בסוף החודש. מעניין יהיה לראות אם תהיה השתתפות גם מצד יוטיוברים ישראלים.

החל ממחר, ה-1 ביולי, תהיה אופציה לרכישת כרטיסים. אך אם אתם לא ממהרים לטוס ללוס אנג'לס בקרוב, תוכלו לצפות במאורע בשידור חי ביוטיוב.

תגיות
תגובות