סנאפצ'ט משיקה: אופציית צפייה בתכנים מקוריים. צילום: shutterstock

סנאפצ'ט משיקה: אופציית צפייה בתכנים מקוריים

סנאפצ'ט מרחיבה את גבולותיה ותאפשר ליוצרי התוכן שלה ולסלבריטאים נבחרים לפרסם את תכניהם במתכונת של סדרה, כאשר אורכו של כל פרק בה ינוע בין 3-5 דקות

לפני כ-8 שנים, הגיחה לעולמנו כחיה רשת חברתית חדשה לשיתוף תמונות ורגעים, סנאפצ'ט. במהרה משכה אליה האפליקציה מיליוני משתמשים מכל רחבי העולם ואין ספק שעתידה היה נראה מזהיר. בשנים האחרונות שליטתה של סנאפצ'ט בהר האולימפוס התערערה כאשר חלה ירידה דרסטית בכמות משתמשיה ובמניות החברה. במחקר שנערך בתחילת 2019, שבחן את השאלה "מהי הרשת החברתית הפופולארית ביותר?", מוקמה סנאפצ'ט בתחתית הטבלה במקום העשירי מתוך 15 הרשתות החברתיות שנבדקו. אין זה חדש כי צמרת העל של כל חברה היא להצליח ולשגשג אלא שכאשר צמרת זו נראית קשה יותר להשגה, עולה הצורך לחדש ולמשוך בחזרה את אהדת הקהל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

באותה תקופה, הדבר אשר הבליט והבדיל את סנאפצ'ט משאר הרשתות החברתיות היה הפיצ'ר הייחודי לעלות "סטורים" - פיצ'ר האפשר למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים למשך זמן מוגבל של 24 שעות. מאחר וכיום פיצ'ר זה קיים ברוב הרשתות החברתיות בשוק, עלה הצורך לחשוב על משהו חדש שיחזיר לסנאפצ'ט את נהר משתמשיה. בשבוע שעבר השיקה סנאפצ'ט הרחבה חדשה לגבולות האפליקציה, צפייה בסדרות ובתכנים שייווצרו על ידי סלבריטאים ויוצרי תוכן נבחרים. בין השמות השונים שיקחו חלק בפיילוט עלו השחקנים ארנולד שוורצנגר וריקי תומפסון ואף הטניסאית האמריקאית, סרינה ווילאמס. אותם אנשים נבחרים, יעלו לאפליקציה מעין "מיני-סדרה" שתכיל מספר עונות כאשר כל פרק בעונה יארוך בין 3-5 דקות. המשתמשים יוכלו לצפות באותם תכנים ישירות דרך האפליקציה. 

סנאפצ'אט
סנאפצ'אט © צילום: GettyImages

כרגע מועד היציאה הרשמי של העדכון אינו ידוע, אולם אין לדעת אם פיצ'ר זה אכן יעמוד בציפיותיה של סנאפצ'ט ויחזיר לה את שיעורי הפופולאריות שאיבדה. כמו כן, בשל פיצ'ר דומה שקיים באינסטנגרם, האינסטנגרם טי וי (IGTV), ישנה גם האפשרות שתקוותיה של סנאפצ'ט היו לשווא מאחר ואלמנט ההפתעה והחדשנות במקרה זה, אינו קיים. 

 

 

תגובות