עכשיו תורכם: רוצים להצטרף לנבחרת היוטיוברים של "כאן"?. יוטיוב

עכשיו תורכם: רוצים להצטרף לנבחרת היוטיוברים של "כאן"?

מובילי דעה? כריזמטיים? תאגיד השידור "כאן" מחפש חברים חדשים לנבחרת היוטיוברים שלו עם קמפיין חדש בשם "אני רוצה להיות כאן". מי יכול להגשי מועמדות ומה צריך לעשות כדי להצטרף?

כוכבי רשת הם מובילי הדעה של ימינו, ואין מסגרת שיודעת לעשות את זה טוב יותר מאשר תאגיד השידור הישראלי "כאן" שמתפעל נבחרת יוטיוברים מעולה, בה אפשר למצוא את אליה גרינפלד, מלך זילברשלג וגם אחת ממנחי אירוויזיון 2019, לוסי איוב. כל אלה דואגים להעשיר את האינטרנט העברי בסרטוני הסברה, דעה ודיון בסוגיות שונות ומעניינות. חטיבת הדיגיטל של "כאן" הוקמה לפני כשלוש שנים, שנה לפני עלייתו של ערוץ הטלוויזיה, וצברה מעל למיליון עוקבים ומיליארד צפיות בפלטפורמות השונות. כעת, "כאן" מחפשים אתכם. הם מעוניינים להרחיב את מגוון מגישי הסרטונים שלהם ולתת לכם הזדמנות לדבר קצת בעצמכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הפעילות של תאגיד השידור ברשתות כוללת לא מעט פינות שונות בהן "דקותיים", "כאן מסבירים", "כאן סקרנים", "מקצועות במספרים", "הטרמפיסטים" ועוד. אותם סרטונים כבשו את הרשתות החברתיות וללא ספק מוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש עם כתיבה שנונה, ועריכה מדויקת. אך האם אתם מסוגלים לעשות את זה בעצמכם? "אני רוצים להיות כאן" הוא קמפיין חדש שמטרתו לגייס יוטיוברים חדשים ל-"כאן". ההזמנה להשתתף מיועדת לכל הגילאים, ללא שום הבדל.

 

מה שכן תצטרכו, זה לחיות ולנשום דיגיטל ויוטיוב. להיות מקוריים, יצירתיים, להראות חדשנות עם התאמה לרוח החומרים של "כאן". את היכולות והמוטיבציה שלכם תוכיחו באמצעות קטע קצר של דקה עד שתיים. תעשו תחקיר, תצלמו, תעלו ליוטיוב ותשלחו קישור לכתובת המייל nh@kan.org.il. הדד-ליין (תאריך אחרון להגשה) הוא ביום ראשון, ה-28 ביולי. בהצלחה!

תגובות