נועה קירל: "לא מורידה את החמסה נגד עין הרע". אור גפן

נועה קירל: "לא מורידה את החמסה נגד עין הרע"

מעכשיו גם שותפה בעסק: נועה קירל השיקה אמש (ד') אפליקציה שתפתור לא מעט דילמות. אך מה הן הבחירות הקשות בחייה, איך היא מסתדרת עם זה שבוחרים בשבילה דברים ואיך הקהל יהיה מעורב במוזיקה שלה? צפו

נועה קירל הפכה למותג בפני עצמה - זמרת, שחקנית, פרנזטורית ומה לא? מסתבר שהטייטל שהיה חסר לקתופה הזאת בחייה היא שותפה עסקית וגם את היעד הזה היא מגשימה ובגדול. אמש (ד') השיקה הכוכבת, לצד היזמים (מושיק מימון ואהד גבעון) רשת חברתית חדשה המבוססת על חוכמת ההמונים בשם "WESHIK". האפליקציה אמורה לסייע לקהל המשתמשים לקבל החלטות יומיומיות ופתירת דילמות משתנות בליווי פיצ'רים תואמים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צילום: משי בן עמי | עריכה: גלעד ילון
 

Weshik זוהי רשת חברתית אופנתית המבוססת על דילמות יומיומיות וקבלת ייעוץ מרחוק על ידי העוקבים. האפליקציה אמורה לספק מענה המבוסס על חכמת ההמונים בתחומי האופנה והלייף סטייל ובכך יוצרת עולם אינטראקטיבי בו מצלמים, משתפים ומקבלים מענה מהחברים והעוקבים ברחבי העולם. המענה מכוון להיות מידי וכזה שחוסך התלבטויות רבות. הפיד עובד כך שמופיעות שתי תמונות זו מול זו, או לחלופין תמונה אחת עם אופציית בחירה של כן/לא. הפוקוס הוא על הדילמה בלבד ולא על המשתמש - כך אומרים ומדגישים בחברה.

עוד הגיעו לפרגן: מרגי, ריף נאמן, איתי לוי, קים אור אזולאי, אלמוג ריף (שהגיע באיחור ופספס את האקסית), ישראל אוגלבו, ליאל אלי, שירן סנדל, אוראל צברי, ירדן אדרי, נבו עמרני, שלי צירינג, עופרי פינשטיין, מיסמס, ירדן ויזל ורבים נוספים.

© אור גפן
יצא למסיבה
יצא למסיבה © אור גפן
שיקית תמיד
שיקית תמיד © אור גפן
© אור גפן

 

תגובות