עף סולו: מי יככב בסרט חדש של סופרמן?. צילום: Lucasfilm Ltd. באדיבות yes

עף סולו: מי יככב בסרט חדש של סופרמן?

בזמן שהיקום של "די-סי" צובר עוד ועוד תאוצה, נראה כי לחברת 'האחים וורנר' יש תוכניות נוספות - סרט חדש של "סופרמן", הפעם בכיכובו של שחקן כהה עור. אז מי זה יהיה?

'האחים וורנר' וג'י ג'יי אברהמס שואפים לסרט סולו נוסף של "סופרמן", שיהיה מנותק מהיקום של "די-סי" (בדומה לסרטים "ג'וקר" ו"הבאטמן") ויש להם כבר כמה רעיונות למי יככב בו, ניחושים?

עוד בערוץ הביבודר של פרוגי:

בשנה האחרונה הוכח לנו שגם סרטים שמנותקים מעלילת היקום של "די-סי", כמו "ג'וקר", יכולים לזכות במגוון פרסים ולקבל שבחים מהמבקרים והקהל. נראה ש'האחים וורנר' והבמאי ג'יי ג'יי אברהמס רוצים לשחזר את אותה התופעה - ולעשות סרט חדש של "סופרמן", שיהיה מנותק משאר היקום.

הנרי קאוויל בתפקיד סופרמן
הנרי קאוויל בתפקיד סופרמן © צילום מסך מיוטיוב

אומנם שום דבר עוד לא סגור באופן רשמי, אבל לפי דיווח של מגזין "We got this covered"  עסקה בהחלט על הפרק. השאלה היא מי יהיה גיבור העל החדש? לאחר שבעבר התפקיד הנחשק הוצא לוויל סמית' ונחל סירוב, המתמודדים המרכזיים עכשיו הם לא אחרים ממייקל בי ג'ורדן (קריד) וג'ון בויגה (מלחמת הכוכבים).

מייקל בי ג'ורדן, ג'ון בויגה
מייקל בי ג'ורדן, ג'ון בויגה © Lucasfilm Ltd. באדיבות yes

לפני כמה חודשים, היו שמועות שמייקל בי ג'ורדן הולך להיות דמותו של סופרמן ברימייק חדש, ומאז המחשבה הזאת מתבשלת במוחנו (וזו בהחלט מחשבה טובה). מצד שני, השחקן ג'ון בויגה נראה לנו גם כן תפור לתפקיד. שניהם כרגע הם מי ש'האחים וורנר' וג'יי ג'יי אברהמס רוצים לתפקיד, אז אנחנו נשאיר את ההחלטה להם (אנחנו בטוחים שהם יסתדרו).

 
תגובות