בצל הקורונה: הסרטים על נשפי הסיום הגדולים . צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג

בצל הקורונה: הסרטים על נשפי הסיום הגדולים

נשף סיום תמיד היה החוויה הגדולה של התיכון, ועכשיו הקורונה לוקחת את החוויה המדהימה הזו מלא מעט בתי ספר, וכנראה ששנה כזו תהיה זכורה לתמיד. אז אספנו לכם כמה סרטים על נשפי הסיום הגדולים שיש, וכשתיגמר התקופה יהיה אפשר לעשות נשף מהסרטים!

הקורונה אמנם מצליחה להרוס את התוכניות הרגילות של נשפי סיום, אבל לא ניתן לזה להרוס לנו את השנה – ותמיד אפשר לשאוב רעיונות מהסרטים האהובים על נשפי הסיום הגדולים. אז אספנו לכם כמה סרטים כאלה, החל מ-"הנשף" ועד "מקובלות". 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הנשף

הסרט הישראלי המוצלח, "הנשף", הוא אחד הסרטים הכי טובים על נשפי סיום שאפשר למצוא. עם סתיו סטרש׳סקו המדהימה שמשחקת בסרט את עדן ועם עוד שמות בולטים מאוד בתחום סדרות הנוער כמו נועם לוגסי וניב סולטן. ההזדהות והחיבור שיש לכל כך הרבה בני נוער בישראל לסרט גבוהה מאוד, ובמיוחד כשמדובר בסרט כחול לבן עם הפקה מדהימה והצלחה מסחררת. מדובר במשחק מדהים ומלא בכריזמה ובאופי, וסרט כזה תמיד כיף לראות.

 

F the prom

הסרט הזה אמנם לא תורגם רשמית לעברית מבחינת שמו, אבל אם יצא לכם לראות את "המקוריים", סדרת הבת של "יומני הערפד", השחקנית הראשית שם היא דווינה המתוקה (דניאל קמפבל). פה היא משחקת נערה שכשהיא מגיעה לתיכון היא הופכת לפופולארית, בניגוד לכל מה שהיתה עד עכשיו. הרעיון הוא להרוס את הפרום, נשף הסיום, יחד עם חברה הטוב ביותר. גם מדליין פטש המדהימה מ-"ריברדייל" משחקת את היריבה הנצחית שלה – והשילוב של שתיהן יוצר סרט מדהים שלא כדאי לפספס. 

שימו לב - הסרט מומלץ לגילאי 16+

נשף סיום 

סרט הקאלט הזה הוא סרט חובה לכל שמיניסט ושמיניסטית, ורעיון הזוגות בנשף לוקח כאן חלק מכובד. מדובר בסרט מתוק במיוחד שמראה לנו את הצורה הקלאסית של נשפי סיום בדיוק כמו בסרטים – ואת כל הבעיות הכרוכות בכך. גם כאן דניאל קמפבל המדהימה משחקת בצורה הכי טובה שיש, וסרט דיסני הזה הוא הקלאסה הכי טובה שאפשר על סרטי נשף סיום. 

 

מקובלות

סרט הנעורים הזה מזמן הפך לאחד הסרטים הישראלים שכל בן או בת נוער ראו מתישהו. מדובר בסרט כיפי לגמרי, כזה שתמיד יהיה נחמד לראות אבל כמו סרט נוער, הוא תמיד יהיה מטופש לחלוטין – שזה בדיוק הדבר שהופך אותו לכיפי וזורם כל כך. הסרט "מקובלות" הוא בעל מסר חזק שהרבה יכולים ויכולות להזדהות איתו, ואף האותנטיות של שנת 2013 האהובה מכה כאן חזק. כמובן שעם שמות כמו ג׳וי ריגר הסרט הזה הופך לקלאסה אף יותר. 

 

10 דברים שאני שונאת אצלך

גם כאן מדובר בסרט קאלט לכל דבר: הסרט המתוק הזה כל כך טיפשי וקיטשי כשזה בדיוק מה שאנחנו צריכים לראות בתקופה כמו עכשיו. הצפייה בו חובה, והוא גם אחד מהסרטים היותר מוכרים ואהובים בעולם. הוא מביא לנו את הניחוח של סוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים הכל כך אהובות, הכיף והקיטש של התקופה הזו תמיד יישאר בזכרוננו. בסרט יש סצנת נשף אייקונית שאסור לכם לפספס.

 

סיפור סינדרלה

הקומדיה הרומנטית שאף פעם לא נמאסת - "סיפור סינדרלה" הוא סרט נעורים שמבוסס על האגדה המפורסמת של סינדרלה. הילארי דאף משחקת את סאם, בתפקיד בלתי נשכח לצד צ'אד מייקל מרי. כמו שאתם בטח יודעים, לכל סינדרלה יש נשף, והסינדרלה הזאת הולכת לכבוש אותו ובגדול.

קארי

זה ה-סרט בשביל כל אלו שגם אוהבים סרטים עם נשף גדול, וגם אוהבים לפחד. "קארי" הוא סרט אימה שמבוסס על ספרו של סטיבן קינג, וזכה לחידוש בשנים האחרונות בכיכובה של קלואי גרייס מורץ (הגל החמישי). הסרט מספר לנו על ילדה מוזרה בשם קארי, שמגלה שיש לה כוחות הרסניים. היא מחליטה לנקום, בעזרת הכוחות האלו, בכל מי שהציקו לה בתיכון. רק אל תראו את זה לבד!

שימו לב - הסרט מומלץ לגילאי 16+

 
תגובות