צ'ארלי או אדיסון? זאת הכוכבת הכי מרוויחה ב-TikTok. צילום מאינסטגרם

צ'ארלי או אדיסון? זאת הכוכבת הכי מרוויחה ב-TikTok

על רקע איומי סגירת האפליקציה בארצות הברית, מגזין "פורבס" חשף היום את רשימת הכוכבים הכי רווחים ב-TikTok • מי במקום הראשון?

נסגרת או לא נסגרת, גם בזמן בו ארצות הברית שוקלת את צעדיה לגבי עתידה של אפליקציית ה-TikTok, שככל הנראה תימכר בכלל ל"מיקרוספט", יש גם נתונים חיוביים ומפעימים במיוחד. מגזין "פורבס" חשף היום (ה') את רשימת כוכבי ה-TikTok הרווחים ביותר בשנה האחרונה (עד יוני 2020). חשוב לציין - הרשימה איננה כוללת כוכבים שלא התפרסמו דרך האפליקציה (מלבד כוכבי יוטיוב שהם גם טיקטוקרים), כמו כוכבי ריאליטי או כוכבים הוליוודים למיניהם שאינם הוכללו בחישוב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במקום השישי והשביעי נמצאים הטיקטוקר Spencer X, בחשבון (spencerx@) המונה כ-40 מיליון עוקבים ומייקל לה (@justmaiko) - בעל 36 מיליון עוקבים. הכוכבים הרוויחו השנה, כל אחד, כ-1.2 מיליון דולר.

במקום החמישי נמצא טיקטוקר בשם ג'וש ריצ'רדס (@joshrichards) אחריו עוקבים 20.8 מיליון משתמשים. השנה הרוויח הכוכב כ-1.5 מיליון דולר בזכות פרסומו ברשת החברתית. רק נזכיר שריצ'רדס הצטרף לצוות הניהולי בתור משקיע לאפליקציית "טריילר" - המתחרה החדשה של TikTok, הכוכב נמנה גם בין בעלי מניות בחברה.

במקום הרביעי - הטיקטוקרית המצליחה לורן גריי (@lorengray), המנהלת עמוד עם יותר מ-46 מיליון עוקבים. גריי הרוויחה השנה לא מעט מעשייתה ותהילה שצברה דרך האפליקציה, 20.4 מיליון דולר ליתר דיוק.

במקום השלישי והמכובד נמצאת דיקסי דמילו (@dixiedamelio), אחותה של הטיקטוקרית הנעקבת ביותר בעולם וכוכבת טיקטוק (וזמרת) בפני עצמה עם כ-39 מיליון עוקבים. דמילו תוגמלה משיתופי פעולה מסחריים בחשבון שלה בכ-2.9 מיליון דולר בשנה האחרונה.

באשר לשאלת השאלות - מי מרוויחה יותר: צ'ארלי דמילו או "היריבה" בקרב על אהבת הקהל - אדיסון ריי? במבחן כמות העוקבים, דמילו מככבת בטופ - אך האם זה כך גם מבחינה רווחית?

ובכן, צ'ארלי (@charlidamelio), בעלת ה-77 מיליון עוקבים והתואר "הכי נעקבת בטיקטוק ברחבי העולם", מסתפקת "רק" במקום השני ועם רווח של כ-4 מיליון דולר הכנסות מהשנה החולפת דרך פרסומים באפליקציה. דמילו מככבת ללא הפסקה במדורי הרכילות ואף יש מגעים והתקדמויות בנוגע לריאליטי משפחתי איתה. בנוסף, בחודש האחרון היא אף נאלצה לשכור שטרים מסביב לביתה לאורך כל היום, מפני שקיבלה איומי פריצה.

וכמו שכבר הבנתם, מי שנהנת מהמקום הראשון ומהבשורה על כך שהיא הרווחית ביותר היא הטיקטוקרית אדיסון ריי (addisonre@). כוכבת האפליקציה שמתהדרת ב-54.2 מיליון עוקבים, זכתה ללא מעט פניות מסחריות (ספוטיפיי, אמריקן איגל, ליין איפור ועוד) והרוויחה על כך בשנה האחרונה כ-5 מיליון דולר במצטבר. מדובר בבשורה משמחת עבור ריי אשר התמודדה בחודש האחרון בשמועות כוזבות על מותה וכן בביקורת ציבורית לא קטנה בעקבות חיי האהבה שלה עם טיקטוקר שהסתבך עם רשויות החוק.

תגובות