רכילות בקטנה: המתחזה של כוכב הנוער הישראלי. צילום: fotolia

רכילות בקטנה: המתחזה של כוכב הנוער הישראלי

השבוע ב"רכילות בקטנה": הטיקטוקרים שעברו למתחרים, ג'סטין ביבר נכנס לפרשת קים וקניה, הריב של אשלי וקסמן בקשי והמחווה של דיסני לקים אור אזולאי

אם הייתם עסוקים בבילויים לחופש הגדול בכפוף לקורונה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בשעה טובה!

השחקנית האהובה, עמית פרקש, הודיעה הבוקר (ו') כי היא נמצאת בהיריון ראשון לה ולבעלה יאיר יונס. פרקש פרסמה תמונה בה היא מחזיקה את הבטן בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "יש אפרוח קטן בדרך". בשעה טובה והיריון קל!

© צילום מאינסטגרם @amitfar

אחת מסבכת - השנייה מסתבכת

לאחר שבשבוע שעבר דיווחנו לכם על תקרית הירי של הראפר טרוי לנז בראפרית מייגן דה סאטליון ("Savage"), השבוע הסיפור מקבל תפנית חדשה. במהלך פרק בפודקאסט "no jumper", טען המגיש כי השניים היו במערכת יחסים כאשר הם בילו במסיבה בביתה של קיילי ג'נר במהלכה, לנז וג'נר הפנו יותר מדי תשומת לב אחד כלפי השני, מה שגרם לראפרית להתעצבן ולהגיע למריבה עם בן זוגה שבמהלכה נורתה בפניה.

השתלם

אחרי הפריצה לערוץ היוטיוב שלו (אותו הצליח להשיב בתום יום מורט עצבים), עידן תלם יכול לחייך לרווחה כיוון שהשתלטות ההאקרים עשתה רק טוב לערוץ היוטיוב שלו. במהלך הפריצה וביום שאחרי, הצליח לעבור את רף ה-400 אלף מנויים ולא מעט סרטוני תמיכה ברחבי היוטיוב. מעז יצא מתוק!

 

ממשיכים יחד

חברת האופנה, "טוונטיפורסבן" צילמה השבוע קמפיין לקולקציה החדשה של המותג, יחד עם הפרזנטורים נטע אלחמיסטר וסטפן לגר שהצטרף ממש לאחרונה לחברה. השניים, כרגיל, שילבו את הצילומים באווירה כייפית ומצחיקה מאחורי הקלעים.

© סער נווה, באדיבות יחסי ציבור

מחווה חמודה!

לרגל יום החברות הבינלאומי, המאייר של דיסני בחר לאייר את קים אור אזולאי (עם כובע כמובן) ואת מור סילבר בתור הדמויות האהובות מדיסני! השתיים חברות מזה שנים וכל אחת מנהלת אורח חיים פאשניסטי במיוחד, כמו ברוח האיור. 

© באדיבות יחסי ציבור דיסני ישראל

משפחתיים? לא בדיוק

משפחת תבורי פשוט אף פעם לא עוצרת. השבוע שימי תבורי, פגש לראשונה את נכדו (הבן של בן אל ואורטל עמר), תו פרינס. הפגישה הייתה מרגשת, ונכחו בה שימי עצמו, אשתו ואורטל כמובן שיזמה את הכל. אך מישהו אחד היה חסר. כן, אב הילד, בן אל. מסתבר כי הפגישה הזו התקיימה ללא ידיעתו ובניגוד לרצונו. שהרי כזכור, מעבר ליחסים עם אורטל, גם היחסים בין בן אל לאביו שימי לא טובים כל כך. בן אל לא נשאר אדיש וכמו בפעמים הקודמות - גם הפעם הריבים שלהם הם פומביים ומול התקשורת. הוא העלה צילום מסך מראיון ישן עם אורטל לסטורי, בו היא אמרה: "בשבילי משפחה זה ערך עליון". ובן אל הגיב על המשפט הזה: "כן חבל רק שזה משפחת תבורי", והוסיף: :מי שמחפש משפחה, לא מביא מצלמות, ועושה הכל בשקט. הייתי מציע לך להתמקד במשפחה שלך, פחות בשלי". מה דעתנו בנושא? ובכן, אנחנו לא בעד זה שהם מוציאים את הריבים האישיים שלהם החוצה, אך הדבר העצוב ביותר - הוא שהילד הקטן צריך להיות מעורב בכל זה. מאחלים להם נחת ושלום בית!

מיהו האחד?

במהלך הפרק החדש בפודקאסט המשותף שלה עם אמה, חשפה כוכבת הטיקטוק, אדיסון ריי מה היא מחפשת בדייטים. במהלך הפרק, נפתחה ריי וסיפרה מה מושך אותה בבנים כמו תשובקה ואנרגיות חיוביות וגם מה פחות - ריח רע מהפה וחוסר כבוד. בנוסף היא שיתפה בנקודת המבט שלה על הנושא שהשתנתה במהלך המעבר שלה ללוס אנג'לס והפכה למפורסמת. לדבריה: "יש אנשים שרוצים להשתמש בי או לקבל ממני משהו, הם מחפשים להרוויח משהו מלדבר איתי או להסתובב איתי. זה משהו שאני עכשיו מודעת אליו היטב ואני לוקחת את זה בחשבון כלומר, האם האדם הזה אוהב אותי או אכפת לו ממני? או שהוא בכלל רואה בי מספר ופשוט נמשך לזה?"

© צילום מסך מאינסטגרם addisonraee@

הקרדשיאנ׳ס הבאים

אם גם אתם מכורים למשפחת דמילו, אז הבשורה המשמחת הזו היא בשבילכם! דיקסי דמילו אישרה השבוע שמשפחתה הולכת לקבל תכנית ריאליטי משל עצמה. כזכור, כבר בחודש אפריל האחרון המשפחה חשפה כי יש מגעים בנושא, אך הפעם נדמה שזה אכן קורה. אנחנו צופים לתכנית הריאליטי הצלחה מסחררת והאם דמילו הם בעצם הקרדשיאנס החדשים?

חזר מהפסקה

השחקן וכוכב "ריברדייל", קול ספראוס, נעלם לאחרונה מהרשתות החברתיות ומעולם המדיה, וכעת, חודש לאחר מכן, הוא מסביר מדוע. הסיבה היא פשוטה: בשביל עצמו ובשביל הנפש שלו. הוא העלה פוסט לאינסטגרם שלו והסביר בו כי: "רציתי לצאת מהמדיה החברתית כבר זמן מה. החלטתי לעשות הפסקת בריאות נפשית נחוצה. מעולם לא הייתי המשתמש הפעיל ביותר במדיה החברתית, אבל אפילו הכמות הקטנה שעסקתי בהסגר הפכה להיות קצת יותר מדי".

ביבר השפיע על קניה וקים?

לאחר שנראה היה כי הדרמה בין קים קרדשיאן וקנייה ווסט לא הולכת להיגמר בזמן הקרוב, השבוע הגיע שלב האיחוד בין השניים, שעל פי מקורות מקורבים בחו"ל, אחראי עליו לא אחר מג'סטין ביבר. ביבר הגיע השבוע לבקר את ווסט בחווה שלו בווימניג רצה לתמוך בקנייה ולעזור לו להתגבר על המצב. "ג'סטין ידע שקניה עושה מוזיקה חדשה ויודע כמה לחץ ועבודה זה דורש". העזרה מביבר הגיעה לאחר שקים ניסתה להשיג את קניה בשיחות והודעות שבמשך מספר ימים לא זכו לשום מענה. "קניה לא רצה להתמודד עם קים", טען מקורב לזוג, "לא אכפת לו שזה יהיה ציבורי, הוא נמנע להסתכסך כשהוא במצב כזה, הוא יודע שהוא אכזב את קים וזה הורג אותו", סיפר המקורב לאתרי הרכילות בחו"ל. האיחוד כאמור אכן קרה ונרשמו בו לא מעט דמעות. 

פספסה להיט?

קייטי פרי חשפה השבוע בראיון לאתר בינלאומי כי בעבר היא קיבלה הצעה להשתתף בלהיט הענק של דיוויד גואטה  "טיטניום", בו אירח את סיה. אך כשקטי שמעה את הסקיצה שביצעה סיה - פרי סירבה ואמרה שזה מדהים וחייב להשאיר את זה לסיה. "אמרתי לעצמי: 'אוי אלוהים, השיר הזה כל כך טוב. מי האדם בהקלטה? הם צריכים להישאר בגרסה המשוגעת הזאת. זה להיט. אל תכניס אותי לשיר הזה! שמור את סיה בתקליט הזה!". פספוס או החלטה נכונה?

 
 
 

היזהרו מחיקויים

השבוע, כוכב הרשת, נבו עמרני חשף בסטורי שלו באינסטגרם כי יש כמה אנשים שמתחזים אליו באתרי היכרויות שונים. נבו סיפר כי הוא קיבל הודעות רבות שבהן שואלים אותו למה הוא מדבר ככה? הוא מסביר כי מתחזים אליו באתרי היכרויות ומבקש ממי שרואה את הפרופיל לדווח ולצלם מסך כדי למצוא את המתחזה המדובר.

© צילום מאינסטגרם

קרב על הלהיט הבא?

להקת הקיי-פופ "בלאקפינק", עתידה להוציא שיר חדש בהשתתפות זמרת אמריקאית מפורסמת. שמועות רבות ברשתות החברתיות אומרות כי הזמרת סלינה גומז היא זאת שלוקחת חלק בסינגל החדש של להקת הבנות. מנגד, שמועות אחרות מספרות שאריאנה גרנדה תשתתף בסינגל החדש שעתיד לצאת באוגוסט. הטענות נשענות, בין היתר, על כך  שגרנדה עשתה לייקים לפרסומים של הלהקה. עם זאת כרגע, אין אישור רשמי מצד שתיהן לגבי השתתפות בסינגל.

 

 

 

אשלי מסתבכת ועונה

אחרי שקיבלה לא מעט טוקבקים רעים על איך שהיא יוצאת כשופטת ב"הביוטריות" וענתה על זה, בשבוע האחרון, היא נאלצה לעשות זאת שוב. אשלי וקסמן בקשי פירסמה סרטון חדש כי היא פותחת את הלב ומספרת על תחושות שלה בנוגע לכמה נושאים, בין היתר נושא החברות ומבחינתה מה זאת חברות? וכי היא נפגעה מדבריה של רויה. מה בדיוק קרה? היוטיוברית רויה אילמז, מכרה של אשלי ומתמודדת בתוכנית "הביוטריות", הגיבה לסרטון של אשלי ואומרת כי מבחינתה הן לעולם לא היו חברות, למרות שאשלי מציגה אותן בתור חברות וכי היא לא ציינה את זה מתוך מקום של רוע אלא רק כדי לתת עובדה, בעוד הרגישה שאשלי לא הבינה אותה נכון על הדברים הללו ובעקבות כך היא חטפה אש מהבקשיות. מבולבלים? גם אנחנו.

© צילום מיוטיוב

סטופ לטיקטוק?

על רקע החרמות רבות כלפי טיקטוק ברחבי העולם בשל גניבת המידע שלה מהמשתמש, כוכבי הטיקטוק: נואה בק, ג'וש ריצ'ארדס וגריפין ג'ונסון פירסמו סרטון טיקטוק שלהם לובשים חולצה של האפליקציה המתחרה של טיקטוק "טריילר". אתם בטח שואלים את עצמכם מה הסיבה? למעשה, המעבר לאפליקציה המתחרה הוא מכיוון שג'וש הצטרף לצוות הניהולי בתור משקיע לאפליקציית טריילר ונואה וגריפין הם בעלי מניות בחברה. האם כולם יעברו לשם?

בלי מעצורים

בשבוע שעבר חשפה כוכבת "ריברדייל", ונסה מורגן שהיא בהריון עם בן. ימים ספורים לאחר ההודעה המשמחת, דווח כי בעלה - מייקל קופץ' הגיש בקשת גירושין לאחר חצי שנה של נישואים. לאחר פרסום הידיעה על הגירושין. תגובות טרוליות פקדו את פוסט ההריון של מורגן. מי שלא נשארה אדישה לתגובות הפוגעניות הייתה מדלן פץ', שותפתה של מורגן לסדרה אשר הגנה עליה ואמרה: "בכנות, אם אראה תגובה נוספת אני אאבד את זה. ונסה תהיה אמא מדהימה והשנאה וחוסר ההערכה שבאים לידי ביטוי בפוסט הזה על החיים החדשים שהיא מביאה הם מגעילים". 

תגובות