רוברט דאוני, ג'ון בארומן ורני רהב במשימת דלי הקרח. צילום: צילום מסך מהסרטון

רוברט דאוני, ג'ון בארומן ורני רהב במשימת דלי הקרח

אתגר דלי הקרח זאת משימה שכבר הספקנו לראות המון פעמים מהמון חברים שלנו. בין אם לא חייבו אותנו ובין אם כן, הנה מפורסמים שהצליחו לשגע את כולם, הוויראלי

כבר הספקנו להראות לכם את אתגר דלי הקרח למען המחלה ALS שצבר תאוצה במהירות רבה. הפעם, החלטנו להביא לכם זוג מפורסמים שהסרטון שהם עשו גרם להמון דיברוים ושיחות. אז, אתם מוכנים? שחקן וקומיקאי מפורסם ואיש ציבור מוכר, הסרטונים הוויראלים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

רני רהב ברמיקס מטורף

רני רהב מוכר לכולנו גם בתור העבודה המוכרת שלו וגם בתור שופט ב"הכוכב הבא". הפעם, הוא לקח על עצמו את אתגר דלי הקרח וגולשים החליטו קצת לשחק עם הקולות שהוא הוציא ועשו מוזיקה ממש... נעימה לאוזניים. אתם חייבים לראות:

רוברט דאוני מוסיף מים למים

רוברט דאוני מוכר לכולנו בסרטים הכי מוכרים שיש, אך הפעם אנו רואים אותו במצב אחר. רוברט נמצא בבריכה ומתחיל לספר על כך שהוא עומד לעשות את המשימה הזאת, אך מפתיעים אותו ושופכים את תוכן הדלי טרם סוף דבריו. איך הוא הגיב? צפו בסרטון.

 

ג'ון בארומן בבריכה

ג'ון בארומן המוכר לנו מהסדרות דוקטור הו, החץ ועוד, חויב גם הוא לעשות את אתגר זה. בתסריט קצת מאולץ, המים נשפכים עליו והוא גורם לכולנו לצחוק. הדבר המפתיע שהוא מחייב את דיוויד טננט (דוקטור הו), קולטון היינס (החץ) ומישה קולינס (על טבעי). אנחנו מחכים לראות.

מה דעתכם? ספרו לנו!

תגובות