#שווה_לעקוב: חמשת החשבונות האהובים.

#שווה_לעקוב: חמשת החשבונות האהובים

בכל שבוע אנחנו מביאים לכם חשבון אחד ששווה לעקוב אחריו והשבוע, למקרה שפספסתם בחרנו לרכז חמישה חשבונות מתוך כל אלו שהמלצנו עליהם בפינה ולהכיר לכם אותם

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש שווה לעקוב אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב. 

והשבוע: המיטב! חמשת החשבונות שאולי פספסתם ויש לכם הזדמנות שנייה להכיר אותם!

זמרת האינסטוש - galdswissa@

© אינסטגרם

גל סויסה, בת 12 מטבריה, תלמידת חטיבה מצטיינת ויוטיוברית מוצלחת. גל מצליחה להיות החברה הוירטואלית-מציאותית הכי טובה שיש. כל מי שיעקוב אחריה ירגיש כאילו הוא מכיר אותה אישית, חווה איתה הכל, שר איתה ובעיקר מחייך. השילוב של המוזיקה הנקייה, בלי מנגינה, טבעי - זה הדבר שמצליח לעשות לנו את זה ובגדול! אפילו סתם סלפי שהיא מעלה באמצע היום, עם פילטר או בלי פילטר, זה לא באמת משנה. אז אם אתם או אתן בגילה (פחות או יותר), אנחנו בהחלט חושבים ששווה לעקוב אחריה ולהרגיש ה-BFF שלה

© אינסטגרם
כדי להכיר יותר את גל / לחצו על התמונה
כדי להכיר יותר את גל - לחצו על התמונה

 

לא רק שחקן כדורגל - tomeryeruham@

© אינסטגרם

תומר ירוחם, בן 22. למי שהשם שלו נשמע לו מוכר, נספר שתומר הוא גם שחקן כדורגל (מגן) בקבוצת בית"ר ירושלים ובנבחרת ישראלהאינסטגרם שלו פשוט חי, יש בו את כל מה שצריך, כל מה שמעניין. בין אם הצצה לחיים של אישיות מוכרת שכוללים הרבה בילויים, אהבה, אנשים שכולנו אוהבים מהטלוויזיה (עומר דרוריון תומרקין, מאירי שמש, לירן דנינו) לבין תמונות אדירות של נופים שלא היו מביישים צלמים מקצועיים! דבר נוסף שמייחד את תומר הם התיאורים שלו לתמונות, שאותן הוא יודע להתאים במדוייק, לכתוב מרגש, ליצור בעצמו. כך שזה ממש לא נגמר בתמונה וזהו. נגיד משהו כזה - האינסטגרם הומצא בדיוק בשביל אנשים כמוהו שאולי התעסוקה היומיומית שלהם היא לא צילום, אבל ברגע שהם פוגשים מצלמה הם הופכים להכי מקצועיים שיש. בקיצור - שווה לעקוב!

עם עומר דרור
עם עומר דרור © אינסטגרם
כדי להכיר יותר את תומר / לחצו על התמונה
כדי להכיר יותר את תומר - לחצו על התמונה © אינסטגרם

 

תלמידת התיכון המגניבה - noa_shimoni@

© אינסטגרם

נועה שמעוני, בת 16 תלמידת תיכון באשקלון שחולמת להיות צלמת. נועה היא אחת שלא תראו אצלה פאשלות בפרופיל, כל דבר עולה לאחר הטאצ' האישי שלה, הייחודיות שלה והמון אהבה לדבר. אחד מהדברים שיותר בולטים אצלה בפרופיל, הוא הצורך לבעוט, למרוד, לבטא - משהו בפרופיל שלה צועק - "היי אני פה!" וזה כבש אותנו ובגדול. קשה לנו להתנתק ולו לרגע מהחשבון של נועם מבלי שעברנו על כל התמונות. אצלה מורגש במיוחד שבכל תמונה מסתרר לו סיפור טוב, כזה שהיינו רוצים להשאר לשמוע. אז בקיצור - שווה לעקוב! 

© אינסטגרם
כדי להכיר יותר את נועה / לחצו על התמונה
כדי להכיר יותר את נועה - לחצו על התמונה

מצלם ומשחק -  amit_moreshet@

© אינסטגרם

עמית מורשת, תלמיד בן 17 מרחובות. עמית הוא גם שחקן מתחיל, החל מהצגות ומחזות זמר ועד "הקלמרים" בהוט וסרט קולנוע, "דץ הבלץ" שעתיד לצאת לקולנוע בקיץ הקרוב. בנוסף לכל זה עמית כותב, מלחין ואפילו שר. ואם זה לא מספיק לכם אז הוא גם צלם מוכשר בהחלט. ואולי אתם גם מכירים את האח הגדול שלו, דניאל מורשת. בחשבון האינסטגרם של עמית אפשר להבחין ישר במישהו שיודע מה הוא רוצה ולאן הוא מכוון. התמונות שלו נורא דומיננטיות וכריזמטיות - בדיוק כמוהו. עמית ניחן במגוון כשרונות ואת כולם הוא מצליח לבטא בפרופיל באופן שמתחבר לנו טוב בעין. העובדה שהוא צלם מקצועי רק מוסיפה לעניין ויכולה להבטיח לנו שמשעמם לא יהיה כי עמית תמיד ימצא את הזווית המאתגרת, החדשה, המרעננת וכזו שתפתיע אותנו. שווה לעקוב!

רוקו, כוכב האינסטגרם העולה!
רוקו, כוכב האינסטגרם העולה! © עמית מורשת
כדי להכיר יותר את עמית / לחצו על התמונה
כדי להכיר יותר את עמית - לחצו על התמונה

יומן הזכרונות הוירטואלי - navalugasi@

© אינסטגרם


נאוה לוגסי
, בת 18, תלמידת י"ב מאשדוד. יש משהו צעיר וכובש אצל נאוה, היא באמת יוצרת לעצמה עולם משלה באינסטגרם, סגנון ייחודי שכולו אהבה, שובבות ולהביא את הדבר השונה הזה שימשוך את העין ואת הלייקים. נאוה למעשה היא שילוב של ספונטניות מוקפדת. היא אולי תעלה תמונה מהרגע להרגע, אבל תשקיע בה כאילו הייתה תמונה שצולמה מראש ותוכננה היטב לקראת עלייתה לאויר, אנחנו בטוחים שיש אצלה גם כאלו, אך לא ניתן להבחין ביניהן כי היא נותנת לכל תמונה של את מלוא התשומת לב והאהבה וזה ניחן היטב. שווה לעקוב!

© אינסטגרם
כדי להכיר יותר את נאוה / לחצו על התמונה
כדי להכיר יותר את נאוה - לחצו על התמונה
 

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות