חי את הדור הצעיר: החיבור של שמעון פרס לרשתות. צילום: ידיעות אחרונות

חי את הדור הצעיר: החיבור של שמעון פרס לרשתות

מעבר לאישיות החשובה שלו במדינה, שמעון פרס דאג להתחבר גם לצעירים ולהיות מעודכן בטרנדים החמים של הטכנולוגיה והרשתות החברתיות, החלטנו להפרד ממנו עם הרגעים הכי ויראלים שלו ברשת וזה כולל גם סנאפצ'אט!

כולם מספידים, כולם מדברים על ההישגים הגדולים ועל החשיבות שלו בהתפתחותה של מדינת ישראל - ובצדק. שמעון פרס הוא חלק גדול מההיסטוריה של המדינה עוד מלפני הקמתה. בשנים האחרונות, עם התקדמותה של הטכנולוגיה, פרס לא יכל להשאר אדיש לדור ההולך והמתפתח כאן שמבלה את רוב הזמן ברשתות השונות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הנשיא לשעבר, עוד בתקופת כהונתו, דאג לכך שהוא יהיה מעודכן בכל הטרנדים הטכנולוגים החמים, החל משימוש מרובה בסלפי, פייסבוק פעיל, אינסטגרם מעוצב, סרטונים ויראלים ולאחרונה אף נכנס לסנאפצ'אט. הרצון לחיבור ולהיות מעורב לא מובן מאליו, שכן לרוב, אנשים בגילו קצת נרתעים מכל זה, אך לאדם החשוב והאהוב בישראל - היה את הרצון להיות גם שם, לחוות את כולם ולהפיץ את תורתו. רצינו גם אנחנו להיפרד בדרך מיוחדת, ורכזנו עבורכם את הרגעים הגדולים שלו ברשת.

מפיץ אהבה בפייסבוק וביוטיוב

בשנת 2012 החליט שמעון פרס לפתוח עמוד פייסבוק רשמי, ושלם כך נעזר במלך הרמיקסים והיוטיוב - נוי אלוש. פרס צפה ברמיקס שנוי אלוש הכין לדיקטטור קדאפי שהפך לויראלי בכל העולם, פרס הרגיש צורך לעשות הפוך מקדאפי ודווקא דרך רמיקס מיוחד ומקורי להפיץ את מסר השלום וגם להזמין את כולם לעקוב אחרי העמוד שלו בפייסבוק. תכלס? אחלה שיטה. אנחנו נותרנו עם סרטון שמראה כמה הבן אדם היה מיוחד ויצירתי.

נוי אלוש נפרד היום מפרס בפייסבוק: "עדיין זוכר את הטלפון ההזוי מלפני ארבע שנים: 'היי נוי, הנשיא מאוד אוהב את מה אתה שעושה וישמח אם תעשה לו גם סרטון זונגה זונגה. אין ספק שזכיתי. חוויה לכל החיים. יהי זכרון ברוך".

 

הנשיא הויראלי

יחד עם תום כהונתו כנשיא, פרס רצה לעשות זאת באופן חגיגי שכן ידע שלא ימשיך את חייו הפוליטים בצורה רגילה ולכן החליט להכין סרטון ויראלי שצוחק על כך שהוא מחפש עכשיו עבודה חדשה. בין המקומות בהם דילג ההיה אפשר למצוא אותו כמתדלק, מאבטח, שליח פיצה ואפילו כסטנדאפיסט. אך יש טוויסט - בכל מקום עבודה ניסה להעביר עדיין את מסריו הפוליטיים בצורה מיוחדת ביחד עם הלקוחות. ככה עושים סרטון ויראלי!

 

פרידה חגיגית

החברים ב"שרוטונים" ידועים בסרטונים המצחיקים שלהם, אך הפעם, כשסיים פרס את תפקידו כנשיא המדינה ופרישתו מהפוליטיקה, הלכו דווקא על סרטון מרגש, מכבד - כזה שמציג את כל האנשים לצידם עמד פרס במהלך השנים - באים להוקיר לו תודה. אך לא ציפיתם באמת שזה ייגמר בלי קטע הומוריסטי, כן? מעבר למחווה המרגשת, הציגו גם דמויות יותר מדי ישנות כמו קליאופטרה, יוליוס קיסר ואפיל וישו - כדי להשתעשע על גילו המופלג. היום הסרטון לגמרי מקבל משמעות אחרת, עם ההומור ובלעדיו - הוא איכשהו מצליח לרגש אותנו.

 

הומור עצמי

שמעון פרס היה מודע לבדיחות על הגיל שלו, ונהג לשתף פעולה פעמים רבות, כך גם בעמוד הפייסבוק הפעיל שלו. בפסח האחרון התמונה הויראלית של שמעון פרס הייתה תמונה מפוברקת שלו שהוצגה כ"סלפי מיציאת מצרים", את התמונה שיתף בעמוד הפייסבוק שלו בטענה ש" אם זה רץ ברשתות החברתיות, כנראה שזה נכון".

סנאפצ'אט בגיל 93

לפני כמה חודשים, בגיל 93, החליט שמעון פרס להכנס לעולם הסנאפצ'אט שהפך לפופולרי בשנתיים האחרונות. לצורך המהלך, פרס כינס כמה מכוכבי הרשת החמים כמו גיא פודוליץ' ועומרי מזרחי ואף אמר שהמהלך הזה הוא גם כדי להתחבר וגם כי הסנפצ'אט הוא פחות להתקע בעבר ובזכרונות אלא יותר לצלם ולהמשיך הלאה אל העתיד.

כתב: יפתח כרמלי (ynet) | צילום: יוגב אטיאס | עריכה: דפנה פלד
 
תגובות