זאזי בזאזי: עודד פז בפארודיה ללהיט הרשת "PPAP". צילום מסך מיוטיוב

זאזי בזאזי: עודד פז בפארודיה ללהיט הרשת "PPAP"

אחרי שהשיר הלא ברור כבש את כל הרשתות החברתיות בעולם, עודד פז החליט ליצור לו גרסה מקומית מעודכנת ועל הדרך להשיק ערוץ יוטיוב

כוכב ומנחה ערוץ הילדים האהוב, עודד פז, החליט שמגיע לו ערוץ יוטיוב משלו וממש היום (ו'), השיק את החשבון הפרטי ברשת יחד עם סרטון שמסתמן כלהיט הויראלי הבא.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשבועות האחרונים רבים לא מפסיקים לזמזם את מה שמכונה "גנגם סטייל" החדש - "Pen Apple Pen" ובו מוצג אדם בלבוש מנומר מחבר בין תפוח לעט באמצעות מנגינה פופיסטית שתעזור לזה להדבק למוח. פז לא יכל גם הוא להשאר אדיש לתופעת הרשת שצמחה והחליט לעשות גרסה ישראלית לשיר, אלא שהוא דווקא ייחבר בין "זאזי" ל"באזזי" - צמד המילים המזוהות איתו מימי הפיג'מות.

עודד לא הסתפק בפארודיה רגילה ואף השקיע בתלבושת ובשפם, כדי להראות כמו המקור. בנוסף לכל זה ציפתה גם הפתעה מיוחדת בסרטון כאשר עודד אירח את הזמרת הצעירה, עדי ביטי לשיתוף הפעולה קצר ומיוחד בסוף הקליפ.

 

זוהי לא הפעם הראשונה שעודד פז עושה התקרבות גדולה לכיוון הרשת, השנה הוציא סרטון מיוחד ומושקע לכבוד הגעתו ל-100 אלף עוקבים באינסטגרם והחליט להוציא סינגל עם צמד הזמרים הויראלים - דורון ביטון וקטריקס.

על הרעיון לפארודיה סיפר לנו עודד, "שבוע שעבר הסירטון המטופש הזה קפץ לי פעמיים על הוול בפייסבוק ואז נכנס לי ג׳וק לראש לעשות לזה פארודיה ואיתה להשיק ערוץ יוטיוב משלי. הגיע הזמן שגם לי יהיה, לא? ובגלל שאין בנתיים עונה נוספת של הפיג׳מות ויש קהל שמתגעגע אני חושב שהשנה אתן קצת לנוסטלגיה לעשות את שלה", על העבודה על הקליפ הויראלי המיוחד אמר, "היה לא פשוט לייצר דבר כזה במהלך החג, אבל לשמחתי יש לי חברים טובים שעזרו לי ועדי ביטי אחת שהיא פשוט מלכה עם חוש הומור שזרמה על השטות הזאת. כרגע הערוץ במתכונת נסיונית, אבין לעומק את האזור החדש שאליו אני נכנס ומשם השמיים הם הגבול".

דומים?
דומים? © צילום מסך מיוטיוב
תגובות