#שווה_לעקוב: האמנות המיוחדת של שירה טוויג. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: האמנות המיוחדת של שירה טוויג

אל תיבהלו מכמות הנצנצים או מהתמונות המפחידות שבחשבון שנמליץ לכם לעקוב אחריו השבוע כי מדובר באמנית מטורפת עם חשבון אינסטגרם מטורף עוד יותר. למה שווה לעקוב אחריה?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של שירה טוויג, בת 15 מראשון לציון. שירה מאפרת, מציירת, מעצבת ומנהלת חשבון אינסטגרם מיוחד שבטוח לא ראיתם עד עכשיו וגם לא קרוב ל- 2,000 העוקבים שיש לה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: @shiratwig

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

החשבון הזה ללא ספק שונה, ואפשר לומר מוזר אבל בקטע טוב. החשבון מלא בתמונות מטורפות שלעולם לא היינו חושבים ליצור אותן בכלל. ללא ספק זה חשבון מיוחד ומרתק.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

האינסטגרם שלי מורכב כולו מעבודות מקוריות שלי. רובו הגדול נוצר בשיתופי פעולה עם צלמים מוכשרים אשר יוצרים תמונות מוצלחות שכולם מרוויחים מהם תוצרים מעולים.  

© אינסטגרם

האשטג אהוב

אני לא באמת זוכרת מתי השתמשתי בהשטאג לאחרונה בחיי, אז אני אלך על #sofetch. הוא חשוב בעיניי.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהבת באינסטגרם שלי

אני נורא אוהבת אותה כי מצד אחד היא מלאים בפרטים קטנים אבל מצד שני אני רואה אותה כמאוד אסתטית, אין בה פרטים מיותרים שמציקים, האיפור באותו יום יצא נפלא והצילום מראה הכול בצורה נהדרת. היה סיוט לראות רק בעין אחת יום שלם, לא ממליצה.

האיפור באותו יום יצא נפלא והצילום מראה הכול בצורה נהדרת
"האיפור באותו יום יצא נפלא והצילום מראה הכול בצורה נהדרת" © אינסטגרם

תמונה שיש לי ערך רגשי כלפיה

התמונה הזאת היא חלום שהתגשם, תמיד אמרתי לעצמי שמתישהו יצא לי למלא אמבטיה בנצנצים, אז הנה. רק לא ממליצה לנסות בבית, הנצנצים נשארים לשבועיים לפחות.

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

מצד אחד כל התמונות באינסטגרם שלי עברו עריכה, מצד שני היתי מוותרת על הפילטרים באינסטגרם, זה אף פעם לא עובד טוב.

© אינסטגרם

ההשראה לתמונות שלי

רוב הפעמים פשוט יש רעיונות שיושבים לי בראש ואני רוצה לעשות, לפעמים ההשראה באה עם האנשים שאני עובדת איתם, ולפעמים זאת פשוט חוויה שאי אפשר לא לצלם או שהנוף יפיפייה. חלק גדול מהפעמים ההשראה היא ליצירה עצמה ולא לתוצר המצולם והסופי.

© אינסטגרם

התהליך ליצירת התמונות שלי

כל התמונות באינסטגרם שלי מצולמות במצלמה כך שזה תמיד כולל להעלות למחשב, לערוך, להעביר לפאלפון ואז לפרסם. העבודה עצמה היא האיפור והצילום, יש הפקות של יום שלם, נסיעות, איפור שלוקח הרבה זמן, סידור סט, ותכנון של הרבה זמן מראש. לפעמים סתם יוצא לי משהו מוצלח בלי תכנון מראש ואני מבקשת ממישהו שלידי שיצלם.

© אינסטגרם

תמונה שאני חולמת לעשות אבל עוד לא יצא

אני לא רוצה לגלות את כל הרעיון אבל זה יקרה בקרוב, מבטיחה. להביא אמבטיות מעניינות מחוץ לחדר האמבטיה, כי אם כבר להתקלח בנצנצים אז לקחת את זה עד הסוף ולעשות את זה במקום פתוח.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

צלמת מוכשרת, שיצא לי לעשות איתה כמה שיתופי פעולה, היא יודעת להביא את הדמיון והנקודת מבט הנהדרת שלה בצילומים מעולים, ממליצה להציץ בחשבונות שלה. @bi.anax ו– @bxrain.

@bi.anax
@bi.anax © אינסטגרם

טיפ ממני

תזכרו שהכי כיף להיכנס לאינסטגרם ולראות דברים שנותנים לכם השראה, מסקרנים אתכם, מצחיקים אתכם ואפילו מזעזעים אתכם. מבטיחה לכם שנאמין לכם שאתם נהנים בחיים גם אם תוותרו על לפרסם 3 תמונות ביום.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

שירה היא אמנית ואין מה להתווכח, רואים את ההשקעה המטורפת בכל תמונה ואת התוצאות המשוגעות שיוצאות לה. היא מוכיחה בכל תמונה שאין גבול למה שאפשר לעשות עם איפור, מצלמה ואינסטגרם. אנחנו מחכים כבר לתמונה מלאת הנצנצים הבאה! אנחנו באמת חושבים ש#שווה_לעקוב אחריה, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של שירה

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות