בגלל האינסטגרם: שירן סנדל חוטפת לאליאנה תדהר. צילום מסך מהסרטון

בגלל האינסטגרם: שירן סנדל חוטפת לאליאנה תדהר

בזמן שאליאנה תדהר בוחרת את הפילטר הנכון למילקשייק שלה, לשירן סנדל היו תכניות קצת אחרות בכל הנוגע לזה. צפו בפרויקט חדש של ערוץ הילדים והפסטיגל

באדיבות ערוץ הילדים
 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ערוץ הילדים ממשיך בשיתוף הפעולה המיוחד יחד עם המסרים החשובים של מופע הפסטיגל, לאחר שבשנה הקודמת התעסקו בסיפורי השיימינג האישייים של כל אחד מהמשתתפים ואילו השנה מתמקדים בסרטונים שממחישים את מה שאנחנו מפסידים בעולם בזמן שמתעסקים כל הזמן במסכים הוירטואלים.

כחלק מסדרת הסרטונים הוצבו המשתתפים בסיטואציות שונות שמציגות עד כמה אנחנו תקועים עם הראש במסך, כמו כך שאליאנה תדהר מתעסקת בתיעוד האוכל שלה לאינסטגרם ובבחירת הפילטר הפוטוגני, ובזמן הזה היא לא שמה לב ששירן סנדל בכלל אוכלת לה אותו. מעבר לסרטונים, במופע עצמו ישלבו שיר בנושא שייקרא "תעשו לייק לעולם".  

כוכבי הפסטיגל © רפי דלויה

מטרת הקמפיין הוא לומר לילדים ולבני הנוער, שאם רק ירימו את הראש מהמסך ויהיו קשובים יותר לסביבתם, יבחינו שהחיים מסביבם מרתקים, מעשירים ומסעירים, יותר אפילו מכל מה שקורה במסכים מהם הם לא מרימים את העיניים, ומזמין אותם ואותנו לצאת מהבועה אל העולם האמיתי.

הסרטונים המדוברים בוימו ונערכו על ידי מי שהיה בעצמו מנחה בערוץ הילדים - תום אבני ונכתבו על ידי שחר סגל כמו כן הם יוקרנו במהלך שידורי ערוץ הילדים בהשתתפותם של כוכבי הערוץ והפסטיגל: עודד פז, תובל שפיר, אליאנה תדהר, שירן סנדל, דניאל מורשת, נווה צור ואושרת אינגדשט.

רוצים עוד קצת מאליאנה? נספר שמחר, יום שישי (14.10) בשעה 13:00, אליאנה תדהר מגיעה לריאיון לייב בעמוד הפייסבוק שלנו - שם היא תענה על שאלות ותחלק את הערכה שלה לאחד מכם!

 

תגובות