#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון האיכותי של שלו. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון האיכותי של שלו

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. הכירו את שלו, בעל חשבון איכותי עם תמונות המשלבות דומם ובני אדם. אז למה שווה לעקוב אחריו?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של שלו מימון, בן 17 מרחובות. תלמיד בכיתה י"א אשר מבחני הבגרויות עוד לפניו ומנהל חשבון אינסטגרם עם כאלף עוקבים ויותר מחמש מאות תמונות!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: @shmper

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

חשבון האינסטגרם של שלו מורכב מתמונות של צמחים ודומם, ומצד שני תמונות של אנשים וחיים. המשותף לשניהם הוא האיכות המעולה, הזווית המעניינת ומה שהן מנסות להעביר. היופי בעמוד הזה הוא השילוב בין שני העולמות, אפשר לראות חשבונות שבהם מצולמים רק אנשים או רק חפצים דוממים, וכאן יש את השילוב המנצח, המעניין והמרשים.

© אינסטגרם

מה זה אינסטגרם בשבילי

בעיקר במה, רגשות ומחשבות שאתה לא מסוגל להגיד במילים, אלא בתמונות. לדעתי אינסטגרם הוא הרבה יותר מסתם רשת חברתית.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

האינסטגרם שלי הוא מיקרוקוסמוס של מה שאני עובר בחיי היומיום, אולי אפילו ציר זמן, אני מנסה לתעד את כל האירועים המשמעותיים שעוברים עליי כל יום. כשאני חושב על משהו או יוצר פריים חדש, הוא בטח יהיה קשור למשהו שעברתי באותו היום.

© אינסטגרם

השטאג אהוב

קצת יהיר, אבל ההאשטג הפרטי שלי, #SHMPER  , אני רואה בו הזדמנות טובה למקום שבו אפשר למצוא תמונות מהפרופיל שלי ותמונות שצילמתי וחברים או אנשים אחרים העלו ואני ממליץ לאנשים שרוצים מקבץ של כל העבודות שלהם במקום אחד לפתוח אחד כזה.

© אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

כשפרסמתי את התמונה הזאת הכותרת הייתה מילה אחת, "אושר", ואני חושב שכשצילמתי אותה והסתכלתי על מה שיצא עברה בי הרגשה שלא הרגשתי הרבה, בכל הפעמים שצילמתי אנשים עד עכשיו, זו הייתה אחת הפעמים היחידות שהרגשתי באמת את כל מה שרציתי להרגיש בתמונה אי פעם, יש שם אושר, שמחה, התרגשות והמון המון כיף. אולי היא לא הכי מדויקת, חפצים קופצים בקצוות וקומפוזיציה לא טובה אבל כשאני מסתכל עליה הרפלקס האוטומטי הוא חיוך מרוח על כל הפנים, וזה לדעתי המטרה של 'צילום' אחרי הכל.

"כשאני מסתכל עליה הרפלקס האוטומטי הוא חיוך מרוח על כל הפנים" © אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב

זו התמונה שאני הכי אוהב. משהו בה נראה לי פשוט נכון... למצולמת קוראים שיר, חברה טובה שיוצא לי לגרור אותה די הרבה פעמים להצטלם ולרוב רק טוב יוצא מזה. כשראינו את התמונה, שניה אחרי שהזיקוק נכבה משהו בתמונה פשוט נראה מאושר כזה ואמיתי.

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

לרוב עם, אבל לא של האינסטגרם. אני משתמש בעיקר ב- Adobe Lightroom בלפטופ לעריכת תמונות, סרטונים ב- Movie Maker הפשוט והטוב וכמעט תמיד תמונה נגמרת ב- VSCO ו-Snapseed של גוגל. לדעתי הן מהאפליקציות הכי טובות ונוחות לעבוד איתן בטלפון.

© אינסטגרם

מה עדיף, תמונות ספונטניות או מבויימות?

הספונטניות מנצחות, אני אוהב לביים לי פריימים וליצור אווירות מיוחדות או סטים מוכנים מראש אבל כמו שאמרתי, אני מנסה לתאר בתמונות מה שאני עובר בחיים שלי בכל יום כמעט, אני חייב להיות ספונטני ולצלם בלי יותר מדי תכנונים, שום דבר לא יחכה. אני אוהב יותר את הספונטניות בגלל שהן הרוב, בד"כ הן מצולמות עם חברים טובים שאני מאוד אוהב ויש הרבה יותר מקום בלב לתמונות מוצלחות שלהם מאשר סטים מבוימים וארוכים.

© אינסטגרם

הדבר שאני הכי אוהב לצלם

בני אדם, בלי התלבטות. יש משהו באנשים שמאוד כיף לי לתפוס, הכול תמיד זז, בוער ומת שיצלמו אותו, לא יודע אם זה התנועה התמידית או החיוכים. כל עניין הצילום שלי התחיל בהפיכת מחשבות ורגשות לתמונה, ממילים לפריים, אני מרגיש מאושר לצלם אנשים במצבים שונים ולתפוס את מה שיפה בהם, את מה שהם מרגישים ואת מה שהם היו רוצים שיראו בהם.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

הוא בטח לא ידע, אבל הייתי רוצה לפרגן להראל אורן, צלם אדיר ומוכשר וחבר יקר מאוד, בתחילת ההתעסקות שלי בטכניקות וציוד הוא זה שעזר רוב הזמן, פירגן, הקשיב, ייעץ וגרם לי לפתח את התשוקה לצילום שאותה אני מרגיש עכשיו. מוזמנים לעקוב, לא תתחרטו!

@harel_oren
@harel_oren © אינסטגרם

טיפ ממני

הטיפ שלי לכל מי שרוצה בעיקר להנות מצילום, הביאו את עצמכם לעבודות שלכם, תמיד חשבו שאתם בוחרים מה לעשות עם הכלי המדהים הזה שיש לכם ביד, תפסו בעדשת המצלמה שלכם דברים שאתם אוהבים, מרגישים, רוצים להביע ולא יודעים איך ותהיו עצמכם, אנשים יאהבו את העבודות שלכם אם הן יבואו מהלב!

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

אין ספק ששלו יודע מה הוא עושה, גם מאחורי התמונות הספונטניות שהוא אוהב לעשות, יש חשיבה. אפשר לראות מבעד לכל תמונה את האהבה שלו לצילום ולעריכה ואת היצירתיות והכישרון שיש לו. אנחנו בטוחים שהעמוד הזה עוד יצמח ויהיה בעל הרבה עוקבים. אנחנו נמשיך לעקוב ובאמת חושבים שגם לכם #שווה_לעקוב אחריו, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של שלו

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות