Rewind ישראל 2016: ״השנה זה מטורף ומקצועי יותר״. צילום: רון יצחקי

Rewind ישראל 2016: ״השנה זה מטורף ומקצועי יותר״

הטרנדים, היוטיוברים והשירים הכי טובים של 2016. קבלו את הגרסה הישראלית המטורפת - בין הכוכבים: שגיא ביטבוקס, אשלי וקסמן ושחר סויקיס. מה קרה מאחורי הקלעים?

צוות ערוץ היוטיוב "הדובים" ביחד עם שלל של צלמים, העמיסו על עצמם ציוד כבד וקראו ליוטיוברים ישראלים נוספים להצטרף אליהם בחג הסוכות בשביל סרטון מיוחד. הם עבדו יום וליל על מנת ליצור את יוטיוב ריווינד ישראל 2016. מה זה אומר ריווינד? הסרטון בין היתר מכסה את המוזיקה הכי פופולרית, הטרנדים הגדולים ביותר של השנה וכמובן את ערוצי היוטיוב השונים מישראל. אנחנו היינו שם.

מאחורי הקלעים של ריווניד 2016. כתב: נבו טרבלסי | צילום: עמית לגו |
 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למי שלא מכיר, יוטיוב ריווינד הוא סרטון שיוטיוב העולמית יוצרת מדי שנה על מנת להציג את כל הטרנדים והשירים, שהיוו את כל מה שסחף את הציבור באותה שנה. לצערנו, יוטיוב זנחו את הקהילה הישראלית, זאת אומרת שאין יוטיובר אחד או טרנד אחד שנלקח לסרטון הבינלאומי מישראל. זה לא נתון מפתיע, אך זה עדיין מאכזב. למרות זאת, ערוץ היוטיוב הישראלי, "הדובים" לקח על עצמו ליצור סרטון דומה אם לא זהה במאפייניו, רק שיופנה כמובן לקהל הישראלי. 

"הדובים" עשו זאת גם בשנה שעברה, אך ההשקעה השנה עלתה ביותר מכמה רמות. בין היוטיוברים שהשתתפו בצילומים, ניתן היה למצוא את אשלי וקסמן בקשי, נועה פילטר, שגיא ביטבוקס, שחר סויקיס, עודד פז, אורי שוורץ, ישי פרנקל וכמובן את הדובים. צפו בסרטון:

 
תגובות