מתאחדים במציאות: כוכבי הרשת יעלו בקרוב מופע משותף. צילום מסך מאינסטגרם

מתאחדים במציאות: כוכבי הרשת יעלו בקרוב מופע משותף

כוכבי הרשת הגדולים והאהובים יתאחדו בקרוב על במה אחת ענקית למופע משותף בחיים האמיתיים מחוץ למסך

בין אם אתה זמר או שחקן, דבר אחד שצריך לשמר ולעבוד עליו הוא כמובן קהל המעריצים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא כמובן דרך הרשתות החברתיות. במשך השנים אומנים רבים שמו לעצמם כמטרה לבנות קהילות מעריצים גדולות, שרק יחכו לרגע בו הם יפרסמו משהו. לכן כאשר שמענו שבקרוב כלל כוכבי הרשת יעלו על במה אחת במופע משותף, אתם כבר יכולים לנחש בעצמכם כמה התלהבנו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המופע צפוי לעלות בינואר הקרוב בשמו 'שוברים את הרשת', והוא יאחד בתוכו את הכוכבים שבאמת שברו את הרשת, ויותר מפעם אחת. בין הכוכבים הגדולים שישתתפו במופע אנו צפוים למצוא את שגיא ברייטנר שייתן לנו ביטבוקס, נועה פילטר (מעיין רובין), כהנת האיפור המקומית - אשלי וקסמן בקשי, עדי ביטי והצמד דורון ביטון וקטריקס שאחראיים על להיטי רשת כמו "חופשייה" ו"שחרר" (לצד עודד פז).

© אינסטגרם

מדובר באירוע די יוצא דופן וחדשני, שכן עד כה לא נעשה שיתוף פעולה בימתי יחד עם כוכבי רשת, שכן כאן נמדדת תרגום הצופים מהרשת לקהל חי והאמיתי. האם זה יצליח? לפי כל הליך ההפקה נדמה שעומלים קשה על מנת שזה יקרה, החל מצוות הכותבים שכולל את אחד מכותבי הסאטירה "גב האומה" ועד הליהוק הגדול מלא בשמות בולטים של יוטיוברים שכבר הוכיחו שהקהל שלהם מגיב ונלהב גם מעבר למסך הקטן. הפקת המופע אחראית בין היתר על המופע "יצא משליטה" שזכה להצלחה גדולה בשנה האחרונה ואיחד בתוכו כוכבי ילדים מן השורה הראשונה.

כמו כן, כל זה מצטרף לקהילת היוטיוברים שתופסת תאוצה בארץ, והיום (ה') אף פרסמנו את קליפ הריווניד השנתי שמאגד בתוכו את רוב הכוכבים שישתתפו במופע המתוכנן.

מאחורי הקלעים של ריווניד 2016. כתב: נבו טרבלסי | צילום: עמית לגו |
 

 

תגובות