#שווה_לעקוב: את הכירו החשבון המגוון של אורן. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: את הכירו החשבון המגוון של אורן

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. הכירו את אורן, היא לא מפחדת מהפילטרים של האינסטגרם ולא מפחדת להעלות תמונות עם טקסט מקורי. אז למה שווה לעקוב אחריה?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של אורן סט, בת 16 וחצי, גרה בקיבוץ בצפון (אולי זה מסביר את הפסטורליות בפיד שלה?). לאורן יש כבר למעלה מ- 1,300 עוקבים ולמעלה מ- 260 תמונות!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: @oren.satt

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

לאורן חשבון אינסטגרם של תמונות נקיות, חלקן מנסות להעביר מסר וחלקן פשוט יפות. הרבה תמונות של פרחים ושל אינטרקציה בין שני אנשים. הפיד שלה מעניין ומביא את מה שנמצא מסביבנו בזוויות שונות.

© אינסטגרם

מה זה אינסטגרם בשבילי

רשת חברתית, לפני הכול. את החיים הפרטיים שלי ומה שעובר עליי ביומיום אני משתפת עם האנשים הקרובים לי פנים מול פנים או בהודעות פרטיות. האינסטגרם מהווה מקום טוב לשתף בו תמונות מהמסעות שלי ולפעמים גם דברים שאני כותבת.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

התמונות נקיות ולא מלאות בפילטרים, לרוב עם עריכה קטנה. אני משתדלת להשאיר את התמונות פשוטות.

© אינסטגרם

השטאג אהוב

#מגזימאורן, אחת החברות שלי המציאה אותו ואנחנו תמיד משתמשות בו ברגעים שאני אומרת משהו מוגזם או לא לוקחת דברים בפרופורציות.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהבת

אמנם זאת לא תמונה שצילמתי, אבל זאת ללא ספק התמונה אהובה עליי. היא מראה את הרדיפה האין סופית של כולנו סביב הרשתות החברתיות ואיך אנחנו "סוחבים" את זה על עצמנו. יש הרבה אמנים שעושים קולאג'ים (חיבורים של כמה תמונות) בטאמבלר, ממליצה ממש לחפש כמה!

© אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

אני חושבת שזאת אחת התמונות עם הכי הרבה ערך רגשי, לא לגמרי יודעת להסביר למה. זה היה דיי עניין של שניות, הפרצוף של אבא שלי, זה שהסתכלנו אחד על השנייה בדיוק באותו זמן והתאורה הממש מוצלחת. אבא שלי תמיד היה גיבור העל שלי והאדם שתמיד אהבתי לצלם גם כשהייתה לי מצלמה קטנה ועם איכות לא משהו בילדות, כנראה שבגלל זה זאת אחת התמונות עם ערך רגשי עבורי.

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

בלי! כמו שכבר אמרתי, בעיניי התמונות הכי יפות כשיש פילטר ממש עדין או בלי פילטר בכלל.

© אינסטגרם

תהליך העלאת התמונות

בעיקרון החלק המסובך בלהעלות תמונות זה לבחור אחת שאני אוהבת ורוצה להעלות, אחר כך אני עורכת אותה קצת בvsco או באינסטגרם (כן כן, אפשר לערוך באינסטגרם בצורה טובה בלי להעמיס פילטרים מוגזמים) ואז פשוט מעלה אותה, לפעמים אפילו עם משפט שקפץ לי לראש או שורה משיר שאני אוהבת.

© אינסטגרם

הדבר שאני הכי אוהבת לצלם

בלי הרבה התלבטות זה אנשים, זה הכי אמיתי וטבעי.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

@ron_ginz. רון תמיד מראה את הרגעים הכי פשוטים מהחיים בדרך הכי מקסימה שיש, הפילטרים שהוא מוסיף לתמונות מתאימים לגמרי והכתיבה שלו נהדרת ומדוייקת.

@ron_ginz
@ron_ginz © אינסטגרם

טיפ ממני

טיפ? לא לפחד או לחשוב יותר מדי לפני שמעלים תמונה לאינסטגרם. אתם, התמונות שאתם מצלמים, טקסטים שאתם כותבים או כל דבר שאתם בוחרים להעלות לאינסטגרם הוא נפלא כל עוד הוא לא פוגע בדרך כלשהי באחרים, בטוחה בזה.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

אורן יודעת איך לצלם ואיך להעביר גם משהו מעבר. התמונות של אורן הן כביכול תמונות של דברים שנמצאים תמיד סביבנו: אנשים, צמחים... אבל הדרך בה אורן מחליטה לצלם אם זה היא מיוחדת. הפיד של אורן מראה לנו אינטרקציות מרגשות בין בני אדם, בין בני אדם לחיות ולצמחים ובין חיות לצמחים. אנחנו נמשיך לעקוב אחריה ובאמת חושבים שגם לכם #שווה_לעקוב אחריה, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של אורן

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות